søndag den 1. januar 2012

velkommen 2012

det bliver et GODT år... det kan jeg mærke! 
Og det blev taget i mod på allerbedste vis, med verdens dejligste venner, fis og ballade, lækker mad og masser af bobler. 


Jeg GLÆDER mig til at tage det i brug - sådan et helt nyt og uspoleret år! Ih - alle de muligheder, det rummer...
(først sørger jeg dog lige lidt meget over at min dejlige juleferie nu er slut slut SLUT... for pokker altså, jeg er ellers ikke helt færdig med den)


Nå, det ignorerer jeg lige og med lidt billeder fra aftenen i går vil jeg læne mig tilbage og nyde den sidste rest (dejlig) ferie og forsøge at blive klar til at komme op og ud af døren inden kl 8 i morgen tidlig... 









6 kommentarer:

Marie sagde ...

Godt nytår! Jeg tror bestemt også det bliver et godt år. Ser ud til I trådte ind i det på en dejlig måde :-)

Helle Jakobsen sagde ...

Det bliver simpelthen så godt, vi får jo endda en ekstra dag helt gratis, da det jo er skudår i år. Godt nytår til dig også

Lines sagde ...

Rigtig godt nytår!
Ligner en dejlig børnefest i havde jer!
Go arbejdslyst i morgen - jeg nyder at det først er tirsdag vores virkelighed starter!

Lisa sagde ...

Ser ud til at have været en dejlig aften.
Godt nytår
//Lisa

Louise sagde ...

Rigtig fin ny header du har fået, så skønne billeder, er det mon noget af din Liebe samling man spotter?? den er super fin din krukke, og stjerne stagerne, dem elsker jeg os...ved bare ik helt hvor jeg skal placere flere stager :-)

betine sagde ...

Tak allesammen :)

Og tak, Louise... Der skal jo ske noget nyt, når nu det er et nyt år!
Ja, det er lidt af min Liebesamling, du spotter. Den skønne skønne skønne skønne krukke kom med hjem i fredags - nej, hvor har jeg ønsket mig sådan en længe. Jeg elsker også stjernestagerne... Der er altid plads til en lille stage mere :)