søndag den 22. januar 2012

en lille buksedragt

Jeg fik syet denne lille sag til Nullergøjen i går...






Jeg har set den et par gange rundt omkring i blogland (blandt andet her)og har bare haft mønsteret liggende, så NU skulle det altså være.  


Den er supernem at sy og sååååå nuttet på, så jeg har allerede fundet stof frem til den næste :)Åh - det var også det med flere søndage i ugen jo!!!


Det er spøjst, for det stof, jeg har syet denne her i, havde jeg egentlig lagt til side for at sælge igen... Det har bare ligget og ligget og slet ikke talt til mig, og så BUM - lige pludselig var jeg bare overhovedet ikke i tvivl om hvad det skulle bruges til.  


Mønsteret er fra Alt om håndarbejdes symagasin nr. 9/2011 og findes i str 1-4 år.


Noget helt andet er, at jeg her den anden dag så min blog fra en anden computer og der så den helt anderledes ud end den gør på min... Meget smal og med sådan nogle striber i siderne... Det skal den da ikke - hvordan laver I andre jeres sider helt brede?  Altså så de fylder det hele?


Nå... det kan være det også er et søndagsprojekt at finde ud af det :)







5 kommentarer:

Christina Ravn sagde ...

Den er virkelig virkelig skøn den buksedragt, den må jeg også have lavet når min lille tulle kommer i str. 1 år. Hvordan er den at få af og på?

Det med bloggen har jeg desværre ikke forstand på, Men nu kom jeg lige til at lægge mærke til, at den skrifttype du har på bloggen, er rigtig svær at læse på min pc, så snart den kommer ned i samme størrelse som f.eks. din præsentation står med, så altså stort set al teksten i siden, etiketter, blog-arkiv m.v.
Ville bare lige nævne det, når nu du alligevel skulle til at rode :)

God søndag!

Arlianas sagde ...

Det er også et skønt mønster... Det eneste der er træls er at min datter kun er en str 68...

Men kan vel godt lave det sådan lidt på forhånd ;0)

betine sagde ...

Ja, den er altså bare skøn... Den er nem nok at få af og på - det havde jeg også mine bekymringer over, men det er altså ikke noget problem.

Tak for din respons på blogdesignet - jeg må ind og ændre på skrifttypen :)

Også god søndag til dig!

betine sagde ...

Ork ja - det kan man sagtens :)

Hi hi...

Anonym sagde ...

Hvor er den super sød :)

Mht bredden, så skal gå ind i design - layout og så står der med blåt skabelondesigner, det trykker du på.
Så kommer der noget der hedder skabeloner, baggrund, og juster bredder, det er den du skal trykke på. Så kan du selv ændre om den skal være smal eller bred :)

Håber det gav mening? Ellers spørger du bare igen.
Knus Line