lørdag den 14. januar 2012

surprise surprise

Så kom han hjem igen... Ham, der lige har været i London.  Og han havde gaver med.


Pelle fik en Nimbus2000 i julegave... Det er jo sådan en kost Harry Potter flyver på. Problemet med Pelles er bare at den ikke rigtigt er til at få til at lette - heller ikke selvom han bruger præcis den samme magi som Harry... Aaaaaarrrr SKRAMMEL!!  Nå, men nu er det jo sådan at Diagonal Stræde ligger i London. Det ved Pelle godt. Så han havde lagt en bestilling hos farmand på et styks Nimbus - et styks ÆGTE nimbus, that is...  Så der lå jo et lille pres på ham den rejsende...  
Desværre var Nimbusserne lige præcis udsolgt. Aiiii, HVAD!!!!!  


Heldigvis havde de så i stedet fået Darth Mauls dobbelte lyssværd... Ikke i Diagonal Stræde selvfølgelig. I Hamleys - godt man kan navigere i flere universer samtidig.  
Og godt, det slap igennem lufthavns security... Det var efter sigende ikke helt uden kvaler.




Pelle havde også en gave - den fineste tegning af os, der vinker til far i flyveren.  Nåååååårh!




Jeg havde jo bestilt liberty...  og tænk - noget af det var også udsolgt, men så kom han hjem med noget andet. Det plejer han slet ikke.  Altså - så plejer det bare at være ærgerligt...  Jeg fik endda mere end jeg havde bestilt.




Måske skal jeg snakke lidt med fru Singer senere...  Når jeg har renset min datters marsvins bur... Hrmf! 





5 kommentarer:

Helle Jakobsen sagde ...

Hold op nogle sindssygt smukke stoffer. Glæder mig til at se hvad du skal sy. Rigtig god lørdag

Retro-Couture sagde ...

wauw hvor de flotte de stoffer. Og meget imponerende at han så købte noget andet, når nu det første var udsolgt. Han må kende din smag.
KH Viola

Marie sagde ...

Dejligt med lidt gaver :-) Og især når han sådan improviserer, så bliver man jo rigtig overrasket :-)

heidi sagde ...

Åh! Hvad hedder printet på de to helt til venstre? Er fuldstændig syg med det blå og har set det engang, men havde glemt alt om det igen.. Strawberry Thief er også skønt, har et par bukser i det og jeg elsker dem. Og capel holder altid. I alle farverne. Lucky you.

betine sagde ...

Ja, de er altså bare så skønne så skønne.... Mmmmmm!

De to til venstre hedder Mitsi... Jeg havde egentlig bestilt det i pink, det var det, der var udsolgt og heldig var jeg så at han kom med to andre i stedet. De er SÅ fine. Og åh... misundelse. Bukser i strawberry thief!!!! Lucky you too!

Jeg er også vild med capel - i alle farver... Tro mig, det var virkelig virkelig virkelig svært at begrænse mig. Næste gang tager jeg selv med, gør jeg!