søndag den 29. januar 2012

dejlig post

I min postkasse forleden lå der en lille pakke til Nullergøjen...  Den var fra min dejlige veninde (og absolutte hækleguru) Mette.






Hun har lige brugt en aften (!!!) på at hækle denne her lille skønne alfeagtige dukke i alle mulige farver og så skulle den lilla (selvfølgelig) bo her hos os.


Mette er sådan et af de dersens hæklenaturtalenter, som bare kan kigge på noget og BUM - så kan hun hækle det. 
Jeg er skiftevis dybt imponeret og vildt misundelig over hendes evner...  Heldigvis vil hun rigtig gerne lære fra sig, hvilket jeg nyder godt af/udnytter groft når vi ses.


Endnu en gang TUSINDE TAK, søde Mette... Det er noget af det mest vidunderlige i hele verden at blive tænkt på... Bare fordi!





3 kommentarer:

Malene sagde ...

Hvor dejligt med den slags overraskelser:) Og hende Mette har ikke en blog?:)

betine sagde ...

Ja, det er bare dejligt! :) Nej, Mette har ikke en blog... på trods af UTALLIGE opfordringer... tsk tsk tsk!

MarlarMade sagde ...

Hvor er de dog bare fine. Jeg vil også gerne opfordre Mette til at lave en hækleblog:D Din blog er også super fin. Melder mig straks som fast læser.
Kig gerne forbi min helt nye blog som kommer til at handle om hækling og andre små nørklerier.
VH Maria