fredag den 6. januar 2012

at lynlåse...

Det kører bare med de lynlåse... Ih, hvor er det skønt.
Ungerne slås om hvem af dem, der skal have hvilke puder, så jeg må hellere få lavet nogle flere... Det er jo dejligt, de gerne vil have dem. 





Og så er mit lille hjørne i stuen ved at tage form... Det skønne tapet kom i går, men øv!  Den ene rulle kan slet ikke rulles ud uden at den går i stykker, så jeg håber virkelig de vil sende mig en ny, de søde piger i retrovilla - for halvdelen af væggen mangler ligesom.  Det er da bare for træls!


Ham på 40 henter til gengæld det nye skab i dag, så alle stofferne kan komme på plads igen - lige nu ligger de ud over det hele. Sikke et rod - godt jeg snart kan få lov til at sortere dem igen...  Det er altså hyggeligt på sådan en lidt nørdagtig måde :)  Kender du mon det?  







2 kommentarer:

Mia sagde ...

De er bare så flotte dine puder, tillykke med du tog springet, man kan blive helt høj, når man får afprøvet noget nyt (for en selv) syteknisk og det bare kører....
Om jeg kender det med at sortere stofferne og folde dem pænt sammen og lægge i farveorden...jeg sidder og nusser mine stoffer lidt....(håber kun andre retro-stof-elskende-kreabloggere læser det her!!)
Godt nytår.
KH Mia

betine sagde ...

Hi hi, Mia... (det gør jeg også... Schyyyy)

Også rigtig godt nytår til dig!