fredag den 13. januar 2012

når katten er ude...

Ja, så risikerer den altså at der er kommet MERE blomstret tapet på væggene, når den kommer hjem... eller noget.

Ham på 40 har nemlig været i LONDON lige siden tirsdag, så jeg har været helt alene hjemme med alle ungerne OG en hel spand tapetklister... 

Så nu har jeg altså tapetseret en lille bitte bane bag sofaen - bare en lille en.  Han opdager det sikkert ikke... 



Nullergøjen holder fri sammen med mig i dag - hun ser Sigurd - putter Bjørnen Bjørn i dukkevognen, prutter lidt -  og piller mandariner... Ih, det er hyggeligt :)

Engang i aften kommer han hjem - ham, der er i London... Han har været i Shaukat - YAY!  Det han bemærkede mest ved det, var at naboen (til Shaukat) er en ferrari forhandler... Sådan er vi så forskellige...

6 kommentarer:

trinesoehest sagde ...

I bor så fint!!! Og den lille nullergøj er utrolig nuttet!
Jeg tror altså også snart, jeg skal i gang med noget tapet. Det ser fedt ud :-)

Kristiane sagde ...

Det ser super fedt ud. Helt ærligt, hvis det var mig der havde lavet sådan noget så ville min mand helt sikkert ikke ligge mærke til det. Han er simpelthen så langsom når det gælder mine omrokeringer og mærkelige påfund. ;-P

Stina sagde ...

Ser virkelig hyggeligt ud...

Lines sagde ...

Det ser vildt hyggeligt ud!
Hvordan du har fået det lavet imens du var alene med ungerne det går over min fatte evne!

betine sagde ...

Trine - Tak :) Ja, hun er nemlig helt vildt nuttet... hi hi... Kan kun anbefale det der tapethalløj, men pas på... det er virkelig vanedannende :)

Kristiane - Tak tak :) Og fnis... jeg tror helt ærligt heller ikke han ligger mærke til det - i hvert fald ikke sådan lige med det samme... Jeg har også skiftet de der gallerihylder vi har fra IKEA, de var sorte før og det var jeg bare så træt af, så nu har jeg byttet dem ud med nogle hvide. DET opdager han helt sikkert ikke :)

Stina - mange tak :)

Lines - tak tak :) Helt ærligt, så når jeg faktisk meget mere, når han ikke er hjemme. Det er egentlig underligt... Men altså... jeg har jo også haft fri siden tirsdag, så er det jo ikke noget problem at få lavet lidt hist og pist :)

Louise Sloth sagde ...

det ser da pokkers godt ud, gør det - så han kan vel kun blive glad :-) Og han slap for at svinge tapet-penslen...