lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår


Tænk engang... 

Den allersidste dag i 2011 er her allerede... 
Åh, så kan jeg altså godt gå hen og blive sentimental og eftertænksom - og ligge stooooore planer for året, der kommer.
Jeg synes det gamle er gået vanvittig stærkt. 
Der er sket så meget - heldigvis mest godt ... 
Skønne timer er brugt sammen med verdens dejligste mennesker. 
For mig var det vildeste at skifte arbejde - en beslutning, jeg heldigvis er rigtig glad for!  
Det var også året hvor jeg sådan for alvor hoppede ind i Blogland - og sikke en verden, der åbnede sig... 
Jeg glæder mig til at se hvad 2012 bringer af spændende ting og sager! 

Tusinde tak til DIG fordi du er her
og rigtig rigtig

GODT NYTÅR

3 kommentarer:

Mette/DigogMig sagde ...

Rigtig godt nytår til dig. Det er super hyggeligt, at læse med på din blog :)
Kh Mette

Anonym sagde ...

Rigtig godt nytår til dig, glæder mig til at følge dig i det nye år :) Kh Line.

Helle sagde ...

mange tak og et godt nytår til dig :)