mandag den 23. januar 2012

mandagmorgenhygge

Det er ellers sjældent at mandag morgen indbyder til meget hygge hos os. 
Normalt løber vi nærmest rundt mellem hinanden for at få styr på alt det, vi skulle ha haft styr på søndag aften, men lige for tiden har jeg byttet mandags-møde-tider med min søde stuekollega - så jeg skal først vise mig i vuggeren kl. 9.  
Det betyder at vi både nå at hygge lidt herhjemme med tændte stearinlys OG at jeg kan aflevere alle 3 unger i hhv skole, børnehave og vuggestue - stille og roligt endda. 


Det er altså en dejlig start på ugen!




Rigtig god mandag, blogland!

3 kommentarer:

Helle Jakobsen sagde ...

Det lyder som en dejlig start på ugen. God dag til dig også

Louise sagde ...

jaaaa der er det jo, hvor er det smukt, det er det altså, kan godt forstå i har det over alt :-)

Dejligt med rolige mandag morgener.

Dottie sagde ...

Hej. vil lige informere om, at der er kommet ændringer i min give away. Du kan læse yderligere på min blog :)