onsdag den 4. januar 2012

Æv!

Ja, undskyld... Lidt af charmen ved det her fine nye år forsvandt altså et øjeblik i går og selvmedlidenheden har fået frit spil.


Jeg lukker børnehuset om tirsdagen... 
Når man gør det, skal skraldet jo ud. Så jeg slæbte sækken med dagens efterladenskaber ud til containeren, skulle til at svinge den op og mærkede så noget, der føltes temmelig ubehageligt...  Kiggede ned på mit ben og kunne konstatere en ret stor flænge i mine HELT NYE strømpebukser... 
Ai øv... 
Endnu mere øv, at jeg så også havde fået en lang, dyb flænge og en lidt mindre i benet...  Der var glasskår i sækken, var der. 


ØV ØV ØV øv øv øv øv!!!!!!! 


Så jeg måtte på skadestuen og lappes sammen (og oven i det have stivkrampevaccination, som gør pi...ondt stadigvæk) - og kan nu se frem til et par dage på sofaen med benet oppe.


Det var jo ikke lige sådan, jeg havde tænkt at året skulle starte!  Men altså... det kunne jo ha´ været meget værre, det ved jeg godt...  


Og hey - så får jeg tid til at læse min nye Harry Hole bog - og wordfeude alt det jeg gider...




              men det er altså stadigvæk noget øv!


Heldigvis henter ham på 40 et superfint gammelt skrivebord hjem til mig senere i dag - SÅ skal der nok komme et positivt indlæg :) 
Det er nemlig lige præcis sådan et, jeg har ledt efter LÆNGE!



6 kommentarer:

Pernille - Mormedmere sagde ...

Ej hvor surt - rigtig god bedring!
Så er det bare med at få det bedste ud af det.. - det er ikke så tit man er tvunget til at ligge sig med benene op ;o)

Unknown sagde ...

Øv øv øv rigtig god bedring:)

ffluwer sagde ...

Æv altså. Troede et øjeblik det var en rotte der var på spil, hvilket jo havde været næsten lige så slemt. God bedring - det ser ud til at du har fundet en ret god måde at pleje dig på.

betine sagde ...

Tak :)

Helle Jakobsen sagde ...

Øv hvor en træls start, men godt atdet ikke gik værre ogramte en blodåre osv. Og du har fundet dig tre gode legekammerater kan jeg se på billedet: Kaffe, Harry Hole og så det der wordfeud. Nu har jeg endelig fattet hvad det går ud på og fået det på min telefon også. Så kom bare an hvis du vil battle derinde :)

betine sagde ...

Hi hi, Helle... Du inviterer bare - mit brugernavn er betinen :)