mandag den 30. januar 2012

stille aften...

lige nu er her stille... 
ungerne sover - og jeg krydser fingre (og tæer) for at nullergøjen ikke vågner igen lige om lidt... 
Det tog hende ALT for lang tid at falde i søvn... men... lige nu er her stille og jeg hygger mig med at finde stof frem til et tæppe til hende. Jeg tror det ender med de her - i lilla og orange farver... 







Der er tændte lys i vinduet, nye blomster i kopperne og fjernsyn med skønne Kia, som er min "gamle" seminariebuddy... 
Hunden varmer mine kolde fødder og nu er ham på 40 kommet hjem fra møde, så måske laver han noget the...



11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åh sidder også nærmest og venter på min lille pige vågner.... Det plejer hun:)
Skønne stoffer og glæder mig til at se dit nye projekt:) nyd aften med Kia i manden:)

Julie sagde ...

SMUKKE stoffer!

Arlianas sagde ...

Stoffet er skønt - og lige i de farver som jeg havde overvejet jeg gerne ville lave et tæppe til prinsessen herhjemme i...

Er sikker på det bliver smukt!

Helle Jakobsen sagde ...

Uhh det lyder så hyggeligt. Er vild med dine lysestager, både form og farver

Malene sagde ...

Smukke, smukke stoffer. Elsker kombien af lilla og orange (og gul:)).
Sjovt at du har gået på sem. med Kia - sådan er verden så lille indimellem:)

Christina Ravn sagde ...

Sikke en hyggestemning! Håber ikke Nullergøjen vågner.
Hold endelig ved stofferne, de er bare fine sammen!

Anonym sagde ...

Det ser rigtig godt ud med dine valg af stoffer. :) glæder mig til at se det når det er færdigt. Jeg er ikke så god til at blande retro og nyt, men synes det ser fint ud når andre gør det. Så Sigurds kommende nye tæppe bliver i nye stoffer. Så må vi se om det bliver kedeligt . Ha en dejlig aften!

Annchen sagde ...

Lyder hyggeligt... Her tog ældstetøsebarnet 1½ time at putte pga let feber og den yngste er endelig gået omkuld.. Burde gå i seng - men man trænger bare lige til den her stund.. Tv/Com, stilhed og gerne the;)
Lækre farver du har gang i...;)
KH Anne

Anonym sagde ...

Skønne billeder :) Er ret vild med din sammensætning af stof.
Hvor har du købt dine fine lysestager henne?

Hilsner fra Lisa

Louise sagde ...

Nææ det tegner godt det tæppe, sikke sikke smukke farver....

Det ser os sødt ud med anemoner i Liebe kopperne, rigtig forårsagtigt :-9

Håber hun sov en go lang nat den lille nullergøj

betine sagde ...

Hej Lisa...

Jeg har købt den grønne og den blå i Magasin her for nyligt... Den lilla har jeg købt for længe siden og kan ikke huske hvor, men jeg er sikker på at du sagtens kan finde dem i forskellige butikker :)