tirsdag den 31. januar 2012

Om et skab...

For et par uger siden fik jeg jo et nyt skab til stofferne...  
Nu har det fået tapet på lågerne og er stoppet til randen - jeg kunne vist egentlig godt bruge et mere, men altså... jeg (host host... eller vi...) må nok hellere bare leve med at der er stof alle mulige steder rundt omkring i huset... 




          IH!!! Hvor er det svært at tage ordentlige billeder i det her lys!
                    Beklager genskin fra vinduerne og så videre...








27 kommentarer:

Louise sagde ...

HOLD NU K.... Et lækkert skab, ej hvor er der meget fint der inde...

Jeg top elsker det sidste billede, virkelig fint med kig ud til køkkenet (tror jeg det er) Med lækre farver og tapeter over det hele... Det er os super flot det i har på væggen der.

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Det er jo et slaraffenland, og dejligt så længe der er sådan en orden i sagerne. Det kan jeg ikke sige der er i mit skab :-) Mums i øvrigt til det lækre tapet :-)

Anonym sagde ...

Nøj et lækkert skab!! Gid det stod hjemme hos mig! :)

Anonym sagde ...

Wow hvor en samling!!! Ved godt misundelse er en grim ting........... men er altså lidt misundelig på den gode måde ;O)

Dorthe sagde ...

Årh hvor ser det bare godt ud. Melder mig som fast læser:-)

LeizyB sagde ...

Hvor ser det bare velorganiseret og ikke mindst indbydende ud :o)

betine sagde ...

Hi hi, TAK - søde Louise :)

Ja, det er køkkenet du kan skimte...

betine sagde ...

Ja, det er dejligt, så længe der er orden... Det plejer desværre ikke at vare så længe :) Men så må jeg jo bare rydde op igen.... Ja, tapetet er bare SÅ fint - det er jeg rigtig glad for! :)

betine sagde ...

Hi hi... det er altså bare sådan et IKEA et... :)

betine sagde ...

hi hi - det er helt i orden :)

betine sagde ...

Tak :) Og hjerteligt velkommen...

betine sagde ...

Tak altså :)

KagerbagerRikke sagde ...

Det ser bare fint ud, sådan et skab drømmer jeg om, er i gang med at indrette min egen lille plads til kreativiteter :)

Malene sagde ...

Det ser rigtig godt ud, Betine. Vi købte jo også 5 sektioner af samme skab, da vi flyttede, hvoraf jeg havde tiltænkt i hvert fald to af dem til noget af mit stof, men til min store ærgrelse blev de hurtigt fyldt op af andre ting. Egentlig midlertidigt til vi finder et ekstra skab til mine kreasager - nu må vi se hvornår det bliver:)

Christina Ravn sagde ...

WAUW WAUW WAUW hvor er det alt for lækkert! Både skabet, ordenen og stofudvalget, mmmh!

Julie sagde ...

ER DU VIMMER!!!! Fast mand det ser fint ud!! Meget misundelig...

heidi sagde ...

Årh, mand det ser mums ud!

Michelle Faber sagde ...

Det ser virkelig godt ud-fedt skab, fedt tapet og FED stofsamling:-)

Retro Rejen sagde ...

Helt enig med de andre, så lækkert skab og stof. Wow! Vi har faktisk de samme Ikea skabe herhjemme, og nu får jeg jo helt lyst til at sætte tapet på dem. Var det nemt nok, og hvad hvordan gjorde du, hvis du har lyst til at forklare? :-)

betine sagde ...

Ja, det var meget meget nemt... Jeg målte bare felterne op - de er 31.5 x 90. Så klippede jeg tapetet i de mål og satte det på - fuldstændigt som var det på en væg... Nemt nemt... :)

Du må endelig vise billeder, hvis du får det gjort :)

betine sagde ...

det er også bare dejligt med sådan en plads :)

betine sagde ...

Tak, Malene :)
Jeg kender godt det med at der bliver fyldt op med alt muligt andet - jeg SKYNDTE mig virkelig også bare at hælde stoffet ind :)

betine sagde ...

:)

betine sagde ...

Tak :)

Pernille sagde ...

Og hvad er det egentlig for et Ikea skab ? - det ser SUPER fint ud! :o)

betine sagde ...

Det er sådan en Billy reol med låger... :) Og 1000 TAK :)

traduction italien français sagde ...

All those colors, wonderful!