torsdag den 5. januar 2012

sneakpeak

uuuuuh....  jeg fik mit nye fine bord i går. Ih, hvor er jeg glad - det er PERFEKT og lige som det skal være...


På væggen over det, hang der en bogorm fra Kartell - den har huset alle mine stoffer, men det begyndte efterhånden at se lige lovligt rodet ud, synes jeg - så nu har ham på 40 pillet den ned og jeg har trøsteshoppet noget rigtig fint tapet hos Retrovilla... Upsi dupsi, sådan kan det gå, når man er nødt til at være hjemme og sidde stille!!!  
Men altså... væggen er jo hullet som en ost. Så - den SKAL altså have nyt tapet og så kan det jo ligeså godt være noget rigtig fint noget, ikk???  :)  


Skulle du være interesseret i sådan en skøn bogorm, kan du købe min. Den har 11 hylder.  
Jeg mailer gerne billeder af den.


Mine stoffer skal have et skab i stedet for.  
Måske kom jeg også til at trøsteshoppe lidt tapet til det.  


Måske skal man have mere i løn?  Nå... det sker nok næppe. Æv.


Jeg har indviet mit nye bord en lille smule og nu får du et sneakpeak - jeg venter med at vise det helt, til væggen er ordnet.  Det er heldigvis ikke symaskinepedal-benet, jeg har skåret mig i, så lidt trøstesyning kan godt gå an. 





Jeg kan slet ikke bestemme mig for hvilken farve kantbånd, jeg skal sætte på. Hvad synes du?







6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Betine

ØV med det ben, håber du hurtigt kommer ovenpå igen..
Jeg kunne godt tænke mig at se billedet af hylden, pellemor@ofir.dk
Syntes du skal sætte lilla ell orange kantbånd på.
God dag
KH Louise

Jane sagde ...

Sikke en fin vest du har gang i, elsker også blafre elefanterne ;O)
Jeg elsker rød og turkis sammen, så jeg tror jeg ville vælge turkis med hvide prikker, jeg plejer at købe mit prikkede kantebånd hos malika og rosa eller stofstedet.
God bedring med benet ;O)

Barbara sagde ...

Først, rigtig god bedring med benet!
Jeg vil rigtig gerne se billeder af bog-ormen på andersen_barbara@hotmail.com
Vesten er SUPER FIN. Min første indskydelse var lilla kantbånd!

Stine S sagde ...

Rigtig god bedring med dit ben! Jeg vil rigtig gerne se billeder af bogormen. Mail dem evt til familienmest@gmail.com
Kh Stine

Mette/DigogMig sagde ...

Sikken en sød vest! Er det et mønster du selv har lavet? Jeg ville sætte lilla eller gult kantebånd på den. Glæder mig til at se den når den er færdig :)
Kh Mette

betine sagde ...

Stine - Tak! Martin skulle gerne ha sendt billeder til dig :)

Mette - tak skal du ha :) Det er et mønster fra symagasinet - det var i julenummeret (2011), mener jeg... Jeg skal prøve at se om jeg kan finde det - det er som om det har gemt sig :)