søndag den 1. maj 2011

Velkommen Maj - farvel weekend!

*SUK* 
Altså... Bare et lille suk. Sådan et - Åh, hvor vil jeg savne dig weekend, suk... For PUF!  Så fløj den væk, den weekend og i morgen kalder hverdagen endnu engang...  Heldigvis har det været den skønneste af slagsen, med besøg hos dejlige venner - hygge hjemme med ungerne og endda lidt alenetid med frøken Bernette... Hvem kan så forlange mere? (Okay... Måske bortset fra ubegrænset max på dankortet - 30.. Ai 40 ugers ferie om året og længere, tyndere ben...) 



Nullergøjen fik nye bukser... Den klassiske EG model.  Det s.... skråbånd drillede HELT vildt meget....  Hader når det gør det! 



Vigga fik et nyt tørklæde - jeg selv ligeså :)  - UDEN skråbånd. HA! 



Darth Vader tog en slapper i gårdhaven



Lagkage... Bare fordi!


Okay... Billedkvaliteten er virkelig ringe, MEN... Det er et KYS. Fra lillesøster til storesøster - og så er mit morhjerte (eller morøje???) altså pænt ligeglad med uskarpheden :)


Syrenerne er sprunget ud og dufter i hele min have - og nu også i min vindueskarm... Mmmmmm!  Den lille vase og lysestagen med stjerner er fra en af mine absolutte yndlingsbutikker - Liebe

Jeg håber du også har haft en skøn weekend!
KH Betine.


2 kommentarer:

frk.regnbue sagde ...

Ser ud til at have været en skøn weekend:-) jeg elsker syrener... kh Christina

frk.regnbue sagde ...

Hej igen! har givet dig en award. Se på min blog hvad det går ud på. Håber du vil lege med:-) Kh Christina