tirsdag den 3. maj 2011

Award tid...

Så blev alt papiret rullet, kassen er malet - bollen er spist (okay... jeg spiste faktisk TO) Theen er drukket - og sofaen er indtaget. Så NU må det være tid til at lege :)  




Nu er jeg jo temmelig ny her i Blogland, så jeg har stadig meget, der ikke er afsløret. Hi hi - fordel til mig...
Her er hvad det handler om
1. Tak den blogger der har givet dig awarden.  TAK, Christina aka frk regnbue
2. Fortæl 7 ting om dig selv, som du ikke før har nævnt på bloggen 
3. Giv awarden videre til 15 andre bloggere.  Åh åh....  HVEM????  Nå... måske går det selvom jeg ikke sender den videre til helt så mange??


Okay... 7 ting...


1. Jeg kan virkelig virkelig virkelig IKKE fordrage OST - heller ikke på pizza!  Det er temmelig besværligt og jeg venter stadig på at blive voksen, så jeg kan lære det!  Til gengæld kan jeg VIRKELIG godt li´ Bikuber - altså kagerne. Ikke dem med honning!


2. Jeg synes Edward Cullen er skøn! (det siger du altså ikke til nogen :))


3. Mine køkkenskuffer er fuldstændigt ufremkommelige - der roder fuldstændigt uhæmmet i dem. Og jeg er ellers notorisk kendt for at være ultra ordentlig og tjekket i forhold til mit hjem. I skulle bare vide. (Hvilket nogle af jer så gør nu... Pokkers!)


4. Jeg kommer tit til at grine af noget, der slet ikke skulle ha´ været sjovt. Det er ikke altid smadder heldigt - og når det sker, er det fuldstændigt UMULIGT for mig at stoppe igen, hvilket så gør det endnu værre...  Har f.eks. præsteret at få grineflip over kær venindes navnevalg til den førstefødte... Men det var altså KUN fordi efternavnene rimer :) 


5. Jeg er temmelig impulsiv og meget utalmodig. Hvis der er noget, jeg gerne vil (fx. købe... host) skal det helst være NU...  Sådan kan man fx. erhverve sig pænt meget überskønt retrostof på relativt kort tid. Kan ikke vente til der faktisk er tid, til at lave noget med det :) Ups! 


6. Jeg bliver pissearrig over ubetænksomhed og egoisme - uuuuuuh!!!!! 


7. Da jeg var lille, var min største drøm, at få et sammenklappeligt hospital. Altså et rigtigt et. Det skulle bare lige kunne tages med og foldes ud. Faktisk lidt som det der vildt seje kæmpe telt, Hermione har i tasken i den seneste Harry Potter film - hvis du ved hvad jeg mener... Altså... det skulle jo så bare indeholde ALT i hospitals-dimmer - ikke nødvendigvis tryllestave og eleksirer. Ved ikke helt hvorfor det lige skulle være et hospital, når nu der var frit valg, men sådan er der jo så meget i livet :)


Jeg må lige tænke til i morgen over, hvem jeg skal sende legen videre til :) 


Godnat fra mig!



1 kommentar:

frk.regnbue sagde ...

Sjovt at høre lidt mere om dig:-) kh Christina