tirsdag den 3. maj 2011

Pakkeposten

Kom forbi mit lille gule hus i dag. Det gør han tit (undskyld bankdame), så tit at han har hundekiksene klar inden han går ind af lågen. Til hunden selvfølgelig... Ikke til mig!
Men se lige hvad jeg fik...


Skønne tapetprøver til nærmest ingen penge. De kommer herfra, er en hel meter lange og de første to er gratis. Herefter koster de hele 15 kr pr. stk...  Det var svært at vælge, for der var altså  MANGE 


skønt skønt retrostof - købt på trendsales. Jeg er især vild med det lilla! Mums...


mere skønt retrostof - også fra ts

Så skal jeg jo bare lige finde ud af, hvad det skal bruges til :)

Måske endnu en uglepude?


Ha´en dejlig aften!

Kh - Betine 

2 kommentarer:

mette sagde ...

Dejlige pakker. Ham posten burde have lidt guldkarameller i lommerne - ikke til hunden :) - men til damer der venter på pakker.

betine sagde ...

Hi hi. Ja - det burde han faktisk :)