søndag den 8. maj 2011

Grød!

er hvad der er på menuen resten af måneden her i det lille gule, for nu har N.O.G.E.N brugt alle pengene på det skønne skønne marked. Upsi dupsi :)


Men ham, der fylder 40 lige om lidt, vil sikkert også heeeelt vildt gerne have et eller andet syet ud af skønt retrostof i fødselsdagsgave... Hva??? Jooooow da!


Så...  Snus stemningen og se, hvad der kunne være i min taske i dag!



bruuns keramik




Fantastisk mobilt prøverum og endnu mere fantastiske kjoler herfra


Skøøøøønne ugler


Selvom der var pænt køligt i pakhuset kunne fru Iversen godt lige lokkes med en filur 


Gid jeg kunne hækle!!!! Faktisk var der endda en hårbøjle med hotdog... Fnisefantastisk!


Maiken forsøger at vælge en favorit hos krudtuglensmor


Mums!


Skønne sten hos brilleting






fed humor


min nye sløjfe - fra the puk projekt



lækkerier



små fine træer fra bruunskeramik


lidt mere retrostof (skal jo lave en gave * host host)



ring af cykelslange og knapper

Nu vil jeg vaske mit gulv (YAY) og nyde mine 3 vidunderlinger

Ha´ en skøn søndag

Kh - Betine








1 kommentar:

Rikke Dalmose sagde ...

Hej Betine.

Hvor er det bare fede billeder fra markedet, tak for det;-)