mandag den 9. maj 2011

Øjenbetændelse

Åååååååh nej....  Ikke den fedeste måde at starte den nye uge på. Nullergøjen vågnede med et øje, der ikke engang kunne åbnes - så meget betændelse var der.  Så mine stakkels kollegaer må løbe ekstra stærkt i dag og oven i købet overtage det lille nye vuggestuebarn, jeg er ved at køre ind.  Øv bøv!


Når det så er sagt, så er det da ikke tosset med en hjemmedag - kun mig og den lille bandit. 


Vi har været lidt i haven... 



Pæonerne er næsten klar til at vise deres smukke blomster


Eeeelsker lilla!


Kom så og kør mig, mor - blev der sagt!!!



Aaaaaajmen... Se lige hvor SØDE, de er... 3 små solsorte babyer ovenpå min stige! Ikke en genial adresse, men vi gør hvad vi kan for ikke at forstyrre...


Indenfor ignorerede vi den enorme bunke vasketøj, der skal lægges sammen... Måske kommer Dobby og fikser den????



I stedet rev vi firkanter til et tørklæde mere




De var egentlig lagt i rækkefølge...


Nu er de allesammen på gulvet.

*suk*

Håber din dag er skøn

Kh - Betine



1 kommentar:

Kabakü sagde ...

hej Betine... hvor hyggeligt, at du også er at finde her i blog-land... Håber du har det dejligt. Det er nogle skønne billeder du har her på bloggen. Kh Katrine