onsdag den 18. maj 2011

Hæsblæsende!

Er hvad ugen har været indtil videre!  Syge kollegaer, møder - flere møder og en masse køren frem og tilbage mellem mit arbejde og det lille gule - hvilket er 50 km hver vej. Det kan godt mærkes nu og jeg ser bare frem til at der bliver et pusterum, for så vil jeg smide mig i sofaen og nyde det, posten havde med til mig i går - nemlig dette... 




Er helt tosset med den her sløjfe!  Købte en af Puk på markedet, men hvor kunne det være fedt med flere... Mon jeg kan finde ud af det? :)

Ha´ en dejlig onsdag!

4 kommentarer:

Rikke Dalmose sagde ...

Det ser da også meget indbydende ud;-),
god fornøjelse

betine sagde ...

Ja, ikk :)
Tak!

Kabakü sagde ...

Betine, må man spørge, hvor du har købt den dine strikkebog?

betine sagde ...

Hej Katrine... Det må du da i hvert fald :) Jeg har købt den på amazon.uk - tror den kostede ca 100 kr inkl. forsendelse...