mandag den 2. maj 2011

Rul lige den røde løber ud...

for jeg har fået en award!  :)  Det er Christina med bloggen frk. regnbue, som er den glade giver OG når jeg liiiige er færdig med mit lille aftenprojekt, vil jeg smide mig i sofaen med the og nybagte akutboller og lege med.

Måske kender du det der med små projekter?  Selv er jeg ret tilbøjelig til konstant at føje flere til min ellers i forvejen temmelig lange to-do liste... Jeg ved ikke hvor meget udklippet stof, der ligger - det skal bare liiige sys sammen, når jeg altså finder tid. Jeg har lækre lækre fagbøger, der bare venter på at blive tygget igennem, jeg har skønt garn, så jeg kunne åbne en filial af Tante Grøn, jeg skal bare liiiige lære at hækle... NU tak!!


Jeg har endda op til flere bøger, der forklarer mystikken...

Nå, men det må nok blive i morgen, for i dag...


har jeg tænkt mig at ignorere at jeg burde smøre madpakker nu - og i stedet sætte flueben ved projekt papir!!!!!

Derfor... nye elastikker, så det kan blive rullet fint. Enkeltvist OG i farveorden selvfølgelig!!!


Kassen skal selvfølgelig liiiige males *jeg har fået lov* host host*


Hvem ved... Måske kommer der billeder af det færdige resultat senere!


Når jeg altså har nydt en af disse, opskriften faldt jeg over her (måtte bage dem med det samme - kan man andet med det navn???)

Jeg håber din aften er lige så hyggelig som min!
KH Betine 



Ingen kommentarer: