fredag den 29. marts 2013

påskehygge...

Ferien stornydes her i det lille gule. 
Det er altså bare som om tiden flyver for stærkt - og lige om lidt er det hverdag igen... 
Så det er bare med at nyde de sidste dage ekstra meget, ikke?

Her til morgen blev der malet æg og spist chokolade til den helt store guldmedalje. 
Da jeg var barn var noget af det, jeg synes var allermest hyggeligt ved påsken lige netop det der med at male på æggene - så den tradition har jeg taget med videre til mine egne børn... Martin fatter overhovedet ikke konceptet og lagde ud med at koge brune æg! Ai altså!!!  
Så tror jeg nok liiiiige vi fik gang i en gryde mere.








Nåmmen... Det lykkedes alt sammen.



Vigga har lavet de sødeste æggevarmere i filt - dem lavede jeg også (mange af) som barn. Det er så hyggeligt at se hvordan hun bare nyder at sidde og sysle med det og hvor stolt hun er af de fine resultater.


Rigtig god påske derude...

6 kommentarer:

Caroline sagde ...

hvor ser det hyggeligt ud!

Hvis du har lyst, må du meget gerne smutte forbi min blog og deltage i konkurrencen om et gavekort på 250 kr.
http://paradise-hotel8.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-vind-et-gavekort-til.html

Line sagde ...

Ih, hvor jeg altså glæder mig til at prøve det der påskeferie igen - især efter jeg er blevet mor. Højtider og mærkedage er immervæk noget mere særlige, når der er glade og spændte børn involveret :)
Kh Line

Fototosse sagde ...

Hi hi. Sødt med æggevarmerne!

Maria på Abeslottet sagde ...

Total påskehygge!

betine sagde ...

Caroline - Mange tak :)

Line - Åh, det kan jeg virkelig godt forstå!! Måske næste år? Jeg er sikker på at du kommer til at nyde den ekstra meget når det endelig sker :)

Fototosse - ja, ikke :)

Maria - Ja, det er det altså. Det er skønt. Mere ferie, tak :)

Søster Æblekind sagde ...

Skønne billeder, skønne unger! Dte kan kun have været en hyggelig og dejlig påske:)