mandag den 11. marts 2013

billedvæg og drømme...

Ja, jeg drømmer altså... 

Om en ny sofa! 
En hjørnesofa, faktisk! 
Sådan en vi allesammen kan være i - uden at sidde på nakken af hinanden. 
Og uden at ungerne kommer op at slås om pladsen (ved ikke om det er FOR meget at drømme om på een gang??!) 

Jeg har (selvfølgelig) fundet den, jeg gerne vil have - så nu venter jeg bare på de dejlige skattekroner, der kommer min vej inden længe. Nårh ja... Og så skal jeg liiiiige ha´ overtalt Martin til også at synes det er en fantastisk ide... Måske endda hans egen? 
Jeg tror næsten det er lykkedes allerede, så jeg er ret fortrøstningsfuld!

Nå, men... Mens jeg venter på skattefar har jeg flyttet lidt om på dimset på stuens endevæg... 
Årh altså!  
De DRILLER mig lidt, de to vægge, der ikke har tapet. 
Ikke at de skal have det, jeg har bare ikke rigtigt kunne finde det helt rigtige fyld til dem... 
Nu tror jeg måske, denne her er ved at være der, gerne med lidt flere billeder sådan hen ad vejen - jeg forestiller (selvfølgelig) mig den nye sofa under :)  




Den anden tapetløse væg, skal huse de skønne årstidsbroderierDet er lykkedes mig at finde det sidste, TAK for hjælpen søde Louise.  
Nu venter jeg bare på at de, alle 4, lander her i det lille gule.





18 kommentarer:

Maria på Abeslottet sagde ...

Synes din væg er SÅ smuk! Jeg skal selv igang med vores vægge, så jeg suger alt til mig.
Jeg drømmer også om en ny sofa, men indtil videre er det blevet til nyt komfur, og skattekronerne rækker jo nok ikke til det hele...
Hvilken én er du faldet for?
KH. Maria

Lone Hyberts Romby sagde ...

Hold op for en smuk billedvæg. Glæder mig til at se hvilken sofa du vælger til din fine stue ;-D

Sarah sagde ...

Vi har også en dejlig stor hjørnesofa, med chaiselong i den ene ende faktisk. Det er dejligt nu vi er en familie på 5! Så det er jeg sikker på er en god beslutning for Jer :)

Louise sagde ...

Det ser bare vildt fint ud:-) så hyggeligt:-)

Har du mon fået kaähler ur siden sidst:-)

Måske jeg sys du skal putte et par sorte rammer op også:-) det finder du ud af:-)

Og jaaaaa det er så skønt du nu har dem alle 4, glæder mig til at se når du får dem op, og glææææder mig til at se dig på mandag....

Unknown sagde ...

Sikken en skøn væg... er vild med farverne :)og alle dine skønne nibs.

Susi sagde ...

What a super lovely room! xo

Susi sagde ...

What a super lovely room! xo

Unknown sagde ...

Det ser helt fantastisk hyggeligt ud...
Dejlig stue i har, og sikken en fin artikel/rapportage i bolig magasinet, stødte på den over eftermiddagskaffen!
Super hyggeligt hjem.

Unknown sagde ...

Det ser eddermanme fantastisk ud!

Barbara sagde ...

Dejlig væg!
Kan man få et link til sofaen?

betine sagde ...

Maria... Årh TAK :) Det lyder ellers også dejligt med nyt komfur! Jeg er såmænd bare faldet for en helt enkel IKEA en uden dikkedarer... Billeder kommer :)

Lone - Tusinde tak :)

Sarah - åh, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at få den... forestiller mig lutter sofaidyl i stuen :)

Louise... Hæhæ... Du ser bare alt ;) Ja, der er flyttet et lille ur ind. Måtte jo ligesom have det, ikk... Jeg tænker også der skal et par sorte rammer ind, men det skal være en anden slags end de træfarvede, og dem skal jeg så lige finde :)
Jeg glææææææder mig også til på mandag!!!

Jill - Ih altså :) Tusinde tak!!!

Susi - thanks a lot, I love your sweet comments everywhere :)

Nanette - Tuusinde tak :) Og dejligt du kunne lide reportagen - det var i hvert fald sjovt at prøve!

Anne-Sofie - Årh... Tak altså :)

Barbara - Tak :) Jeg skal nok ligge et link ind med sofaen!

Oline Art sagde ...

Det ser simpelthen bare så fint ud Betine!

Christina sagde ...

Dejlig dejlig stue :) jeg ønsker os også en kæmpe sofa, vores er en 4er, men til 5-6 numser lidt trang... Men pladsen rækker ikke til mere sofa desværre... Jeg ville såååå gerne ha læst artiklen og kigget billeder...

Henriette sagde ...

Det ser rigtig godt ud med den billedvæg!
God inspiration til alle mine kommende billedvægge i min stue :)

Jeg kender godt det med at drømme om ny sofa.. Vi fandt den "perfekte" sofa som vi fik lov at købe billigt at min mormor, da det var et fejlkøb for dem. Desværre er den beige og jeg drømmer om grå.. forhåbentlig en dag når pengene er i overskud ;)

Unknown sagde ...

Skøn væg! Elsker dit tryk med de tre mænd og ballonerne, det pryder også vores stue herhjemme. Men kan du mon hjælpe mig med hvem der har lavet det??? Jeg købte 2 stk. på et marked og har forgæves ledt efter hende jeg købte dem af. Der står bare M.O. nederst i hjørnet...

Søster Æblekind sagde ...

Det ser super fint ud... og en ny sofa er bestemt tiltrængt med alle de børne numser og hund og.. ja sofa kan man vist næsten ikke få for meget af;)
Og jeg skal være den første til at komme og drikke kaffe og teste om den er hækle egnet når du får den;)

Søster Æblekind sagde ...

Det ser super fint ud... og en ny sofa er bestemt tiltrængt med alle de børne numser og hund og.. ja sofa kan man vist næsten ikke få for meget af;)
Og jeg skal være den første til at komme og drikke kaffe og teste om den er hækle egnet når du får den;)

Unknown sagde ...

Det ser rigtig fint ud, jeg er så heldig at vi lige har købt ny hjørnesofa og vi elsker den. eg har også flere ting til at stå som skal op på vægen, over sofaen, men jeg syntes det er så svært at få det sat sammen rigtig. Jeg suger inspiration til mig her på din fine væg.