lørdag den 9. marts 2013

dejlige lørdag...

Vi nyder en langsom lørdag i det lille gule... 

Vigga og jeg var til en forrygende god Rasmus Seebach koncert i går aftes - og ovenpå de sidste mange weekenders heftige programmer og alt for meget sygdom, er det bare så skønt med en hel en af slagsen, uden noget som helst planlagt...


Nyindkøbt forårslækker voksdug (fra Stof og Stil) og 3xKaj...


En smule påskepynt fra sidste år har sneget sig ind... 
Jeg får helt lyst til at lave nogle flere af de æg...
Grenene her skal også sprayes i en eller anden farve, når altså jeg har bestemt mig for, hvilken det skal være!


Nye stoffer i skabet. 
Der skal snart gang i Fru Singer og Frøken Bernina, kan jeg mærke...

Lørdag, du er min ven!


7 kommentarer:

Pia sagde ...

Hej.

Jeg lavede selv Kay-kager på et tidspunkt... de tog fuldstændig pusten fra mig ;-D

Unknown sagde ...

Ej det ser lækkert ud :-) Jeg havde helt glemt de æg. Jeg skal da også have fundet mine frem og vist også lave nogle flere :-)

Susi sagde ...

The oilcloth is super pretty! And I totally love your wallpaper! ;) xo

Trine Bruun sagde ...

Skønne farver på de billeder.. Man får helt forårsfornemmelser (når nu vejret ikke kan bidrage med noget i den retning..)

Håber jeres søndag har været ligeså god (:

Unknown sagde ...

Fine billeder Betine!
Er ret vild med dine påskeæg! Jeg stemmer for at grenene bliver hvide - så alle dine fine sager kommer klart og tydeligt frem!

Søster Æblekind sagde ...

Ham Rasmus er da for sød altså....
Og en slow lørdag er bare lækkert efter sådan en tur.

Maria // Husmor-Logik sagde ...

mmmm Kaj-kager, de må lige på to-do listen :)