fredag den 15. marts 2013

I Heart Blogland!

I forgårs skulle jeg hente nogle pakker på posthuset, det sker så tit (tøhø), men denne gang var jeg egentlig lidt spændt, for jeg kunne simpelthen ikke komme i tanke om, hvad det mon kunne være!!!

I hvert fald den ene af pakkerne...

Jeg kunne slet ikke vente - og måtte kiggge allerede i bilen. Der var nemlig ingen afsender på...

Og ved I hvad... Jeg blev simpelthen så overrasket og GLAD. Inden i var der 3 kinderæg - et til hver af ungerne - og til MIG, var der det skønneste gule porcelæns påskekyllingophæng og det fineste hvide porcelænsæg med lyserøde prikker... 

TIL MIG???  

Bare sådan? 
Fra påskeharen!!! 





For noget tid siden beundrede jeg de fine ophæng på instagram - hos den allersødeste powerrikke!  
Rikke blogger også - lige her...
Dengang skrev hun at jeg skulle holde øje med påskeharen, men jeg havde da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at de sådan ville komme flyvende til mig...

Søde søde Rikke... 
TUSINDE TAK - det var simpelthen bare sødt af dig!!!!


8 kommentarer:

Arlianas sagde ...

Hvor heldigt og dejligt for dig...

Det er da ren nydelse i den kommende tid, at have sådan noget fint pynt at se på!

1i11e.1u11e sagde ...

Er der noget bedre end at blive overrasket?

karen margrethe Lohse Nielsen sagde ...

Hjertegaver er mere værd end guld.
Når du får sådan en smuk gave så tror jeg på du har et hjerte af guld.

KH bedstemorkaren

Frk. Hansen sagde ...

Hvor er de bare fine! Sikke en sød påskehare ;-)
Go weekend til jer

EM sagde ...

Wow, hvor er de fine - sikke en lækker gave :)

Søster Æblekind sagde ...

Sikke en dejlig påskehare der kan sende så lækre gaver med posten... og de er altså de bedste - de der gaver man ikke vidste man fik, bare fordiii... og det er fuldt fortjent.

betine sagde ...

Ja, det var da bare den sødeste påskehare - og simpelthen så dejligt med sådan en overraskelse...

BedstemorKaren - det var dog den dejligste kommentar! Tusinde tak...

Rigtig god weekend :)

KagerbagerRikke sagde ...

Nemlig helt rigtigt hvad bedstemorkaren siger :)


Knus fra påskeharen