torsdag den 28. marts 2013

Nyt i stuen...

Som jeg skrev her, har jeg i et stykke tid ønsket mig en ny sofa... Den gamle havde virkelig svært ved at rumme os alle 5 hvis det også skulle være bare lidt hyggeligt og uden slåskampe mellem ungerne... 


I går gik turen til Ikea - og haps haps haps, den nye STORE sofa kom med hjem i det lille gule. 

Det er en Karlstad og betrækket hedder isunda grå. 


Og stor, det er den... 

Det skal jeg lige vænne mig til! 
Men den er så fin og rigtig god at sidde i - og jeg er sikker på at vi i aften kan sidde i den alle sammen og se Olsen Banden og samtidig have det hyggeligt.



Jeg har bestilt et par "luckuboysunday" puder, som jeg er sikker på kommer til at pynte helt vildt, når de dukker op efter påske...


Den nye billedvæg måtte lige revideres, da sofaen kom - bogkasserne er taget ned og lidt flere billeder er kommet op. 
Jeg er næsten tilfreds, der skal bare lige skiftes en ramme...
(Og der er mange huller, der skal lappes! Ups)
Mange af billederne er købt hos By&My, som har et skønt udvalg af fine fine prints...





Pelle og Viola har allerede fundet den nye yndlingsplads.
(Det har jeg i øvrigt også!)

Jeg trækker, lidt forsinket, en vinder af de lækre solbriller i dag. 
Du kan deltage indtil kl. 15.00 ved at klikke HER 




12 kommentarer:

Arlianas sagde ...

Det ser supergodt ud... Det må da være en fornøjelse med sådan en stue :0)

Maria sagde ...

Sikke en dejlig stue at I har - og lækkert med en ny stor flot sofa hvor I alle kan være uden for meget bøvl. Tillykke med den. Rigtig god påske. Kh Maria

Mette/DigogMig sagde ...

Hold da op hvor er den flot og lækker :)
Den kan man da vist hurtigt finde en yndlingsplads i :D

God påske :)

Unknown sagde ...

Sjovt at vi begge to har indlæg om ny sofa og ny billedvæg :-) Jeg syntes (som altid) det ser super fint ud hjemme hos jer, du har en god sans for at sammensætte og gøre det fint

Anonym sagde ...

Hvor ser det fedt ud. Sikke en hyggelig stue i har :)
Lækkert med en sofa med plads til alle

Unknown sagde ...

Det ser lækkert ud!
Og elsker billedet med børnene, Pelles hånd på nullergøjens ryg, så kærligt....
Håber at i får tid til at slappe af og nyde det nye køb, i løbet af påsken.

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Godt ser det da ud :-)

Trine/Stjernepels sagde ...

Du fik lige det største kompliment herfra: Min mand kigger mig over skulderen og udbryder "Det dér, DET kan jeg godt li'!!" (om billedvæggen). Fedt, han er ellers svær at stille tilfreds ;-) det ser dælme også godt ud, og passer så fint til sofaen :-)

Katja Astrup sagde ...

Det ser rigtig godt ud :o)

Pernille sagde ...

Sikke dog en lækker væg! Og skøn sofa ser det ud til :) Rigtig god påske!

Oline Art sagde ...

Hvor er det lækkert!

Søster Æblekind sagde ...

Uhhh den er da lige klar til et hækletøjs besøg;)