søndag den 11. december 2011

glædelig 3 søndag i advent

og gisp... kan det virkelig passe at det allerede var det 3. lys, der skulle tændes i dag?  Hvor bliver tiden af - helt ærligt????


Nå... men - uanset om det nu kan passe eller ej, så har det været en rigtig hyggelig søndag her i det lille gule. Godtnok startede det en liiiiille smule stressende, for fotomanden var på fotojob (hvilket han også var i går) så mig og ungerne skulle (lige) have styr på huset, som RODEDE (meget) og forberede noget lækkert til besøg af nogle af verdens dejligste venner... 


Årh hvad - SOM OM de (ungerne) gad samarbejde om det...


Mærkværdigt nok lykkedes det alligevel det hele - og vi har haft en dejlig dejlig eftermiddag. 

Egentlig var det også meningen at vi skulle være noget så kreative og lave ALT MULIGT julepynt, men... Nårh ja... Næste år gør vi det. Det gør vi! 




juletræs-agtige cupcakes - opskrift her 
(jeg tror jeg skal have en mindre tyl, så der ikke kommer helt så meget top på... men ungerne synes de var FANTASTISKE)


lidt pynt blev det til... en ho ho ho kugle, 
inspireret af Lutter Idyl

4 kommentarer:

Julie sagde ...

Uh hvor er de fine de hjerter der på snoren:-)

Unknown sagde ...

Fed ophæng med hjerterne på snor. Den er da vist hjemmelavet ;o)Det kunne være en idé jeg snuppede ;o)

betine sagde ...

Tak :)

Ja, de er hjemmelavede - og pynter i alle vinduer i stuen.

heidi sagde ...

Enig med de andre: møglækre hjerter! Og helledusseda for nogle fine julecupcakes!

Og så har jeg grinet lidt over din ebay handlekraft udløst af rudolf misundelse, ha ha.. Ærgerligt at du nåede at købe det, for jeg har ellers, så du ku' ha' fået et par felter. Medmindre det altså lige skulle være Rudolf portrættet, der er klart det fineste.

Men ja, ebay er en uvurderlig og helt igennem fantastisk ven at have. Hver gang der er noget jeg mangler, som jeg ikke lige kan få her i byen, havner jeg på ebay, der er jo ALT! Og så er det bare at læne sig tilbage til der få dage senere er gevinst i postkassen. Nice 'n fuckin' easy. Kan ikke forestille mig et liv uden :o)

Glæder mig til at se, hvad du får lavet med rudolf stoffet..