torsdag den 1. december 2011

1. december - hygge OG en vinder...

for at starte med det sidste... Så har ham der Random.org trukket en vinder af de skønne svampestager. Den heldige er hende her... 
(jeg kan så IKKE finde ud af at få det der billede fra random med nummeret til at være her. IiiiiH!)
Skønne Heidi - send mig din adresse, så kommer der svampe i din retning.


Tusinde TAK for de søde kommentarer fra alle jer, der gerne ville være med... :)


Og... så er det jo altså d. 1 december i dag!!!  
Helt ærligt. 
Hvor kom det fra - jeg kan slet ikke forstå at julemåneden nu er over os. Det er så dejligt - og jeg er slet ikke klar... Åh suk!  


Men vi når det vel, det hele... Som alle de andre år, hvor jeg heller ikke var klar. 
I morgen formiddag skal vi julehygge i Viggas klasse... Nååeeeeh... Skulle vi ha bagt noget??? Host host! Forhåbentlig er der nogle andre overskudsagtige forældre, der har gjort det - ellers må de spise noget luft. Ungerne altså. 
Senere i morgen står den på Sigurds juleshow (og farmors aftensmad - lur mig om ikke hun i hvert fald har bagt et eller andet) vi kan da slet ikke undgå at komme i den helt rigtige julestemning... SÅ!


Og apropos julestemning, så er der også på magisk vis dukket en lille nissedør op her i det lille gule... Ai! DET er fantastisk.


Jeg har sagt det før - og jeg siger det gerne igen. Jeg ELSKER jul!


















4 kommentarer:

Bodil (200procent) sagde ...

Åhh hvor hyggeligt!! Vi har også en nisse, men han kravler ned af et reb fra loftet (fordi en eller anden ikke fik taget sig sammen til at bestille en dør), når han skal lave ballade - og det er MEGET spændende, synes de tre banditter.... God december!

Gitte sagde ...

Humøret stiger lige en tak op ad, når man ser dine unger glæde sig over julens magi :-)

heidi sagde ...

Yi-haaa! Hvor fedt!! Tusind tak, det er jeg rigtig glad for :o))) Jeg sender dig fluks min adresse..

Skøn idé med døren!

Anna Marie Weinreich sagde ...

Hej Betine :)
Tak for din søde kommentar på lampen inde hos mig :)

Med hensyn til lageret, så er det Nordisk Films rekvisitlager, som solgte ud af alverdens ting, men salget er desværre slut nu.
Håber, du kan finde en fod et andet sted evt. :)