onsdag den 28. december 2011

kugler uden jul...

Indrømmet, jeg har altså kopieret i stor stil... 


Jeg kan godt li´ ferm livings string lysestage, men altså... 700 kr!!! Åååååh, det er bare ikke lige i budgettet.



  


Min kære far har boret huller for mig og vupti... med lidt maling ligner den da meget godt, hva...  


Jeg er i hvert fald lykkelig for den!


Julen er pakket i kasser i dag - og her roder helt absurd meget *SUK*


Jeg får altid sådan en trang til minimalisme og rene linier ovenpå december... Så skal der bare sorteres, gøres rent og flyttes rundt.  Har I det mon også sådan derude?







18 kommentarer:

Marie sagde ...

Rigtig fin lysestage! Kender godt det med at tømme ud og flytte rundt efter jul. Det skal der også gøres her de næste dag :-)

Helle Jakobsen sagde ...

Super ide med den stage til en pris vi alle kan være med til. Kommer der mon en DIY? :)

betine sagde ...

Tak :)
God fornøjelse, Marie.. Det er nu så dejligt at nusse rundt med - jeg kommer bare altid sådan til at rode fordi det hele skal flyttes ud og rundt igen og igen...

Helle - det var da en god ide med DIY, men jeg har slet ikke tage billeder undervejs... Min far har brugt et kopbor (?) på 19 mm tror jeg, og så har han skåret dem til, så de kunne stå... Det er såmænd det hele, så har jeg købt farveprøver og malet dem og vupti - på en lædersnor med dem. Det tog ikke længe :)

Jane Lerche sagde ...

Har også pakket julen væk i dag. Kender udemærket den der lyst til at have det lidt enkelt ovenpå julen. Så nu er der rene linier her. I morgen skal jeg have fat i lidt friske blomster - det trænger jeg til efter alt det gran. Super fine kugler!

Fie sagde ...

Fin fin lysestage- og et rigtig godt alternativ til den dyre original:) Hvor har du mon købt den store kugle?

Linsens sagde ...

Hvor er den fin, kunne da være man skulle prøve at kaste sig ud i det!
Hvor har du fundet trækuglerne, jeg har søgt og ledt;-)
Jeg skal også have julepynten ned, det står på to-do listen i morgen!

Malene sagde ...

Hvor er den fin. Jeg har altså også tænkt mig at kopiere:) Kan bare ikke helt gennemskue hvor jeg skal hænge alle trækuglerne til tørre henne:)

Boselade sagde ...

Den er super fin!
Jeg har lige pakket julepynt væk..... nu er det perlehyacinter der skal til :-)

Christina Ravn sagde ...

EJ den er fin. Super god idé! Den må jeg tilgengæld kopiere! :)

heidi sagde ...

Det er dejligt med en handymand at trække på. Og I udgør vist det perfekte makkerpar, for den er da simpelthen så fin..

Carina sagde ...

Jeg har ledt SÅ længe efter de trækugler - så jeg håber VIRKELIG du vil fortælle hvor du har købt dem??? ;) kram

betine sagde ...

Tusinde tak for alle jeres kommentarer :)

Kuglerne er fra creativ company - de har dem også i Panduro.
Jeg glæder mig til at se jeres, når I får dem lavet :)

Carina sagde ...

Det er godt nok træ kuglerne er lavet af, ik? Hvor meget tror du det har kostet dig i materialer? (både maling og kugler?) den er bare SÅ fin! Kram..

betine sagde ...

Jo, kuglerne er af træ... De store er 60 mm. Jeg har ikke styr på hvad den er løbet op i - nogle af kuglerne har jeg haft liggende siden sidste år :) Farveprøverne var lidt dyrere end jeg lige havde forestillet mig, men mon ikke jeg kan bruge det resterende maling til et eller andet lige pludselig. Jeg har lige opdaget, at på Flüggers hjemmeside kan man bestille 3 farveprøver og en pensel for sølle 10 kroner... Det ville jo gøre det temmelig billigt at lave den så :)

Unknown sagde ...

Hvor er den SKØN:) og ja til billige penge altså.
Må se om jeg også kan få lavet sådan en som dig - må samle nogle veninder og lave en hyggedag:)
Tak for tippet:)
God aften:)

Lines sagde ...

Nej hvor er den fin..
Kunne være jeg lige skulle invitere min far og hans boremaskine på besøg.
Her blev julen også pakket væk igår - og som Jane har jeg også trang til friske blomster oven på december.

Louise sagde ...

Hold da op hvor er den bare fin... Det må jeg sige, den har i lavet godt da :-) Hatten af for jer :-)

Og må jeg sige... elefanten vækker virkelig lykke her i huset, både til store og lille pigen... Så igen tusind tusind tak for den.

Rigtig godt nytår til dig og dine

betine sagde ...

Tak altså :)
Jeg er også rigtig glad for den... Den er bare lige som den skal være - det er så fedt, når det sker!

Søde Louise, hvor er det dejligt at elefanten er kommet til ny ære og værdighed - og tillykke med juletræet, jeg så det godt på facebook :) Det var da fedt. De skønne kopper du valgte er også flyttet ind her - jeg elsker dem :)

Også rigtig godt nytår til jer!