tirsdag den 27. december 2011

jul jul jul jul

Rigtig glædelig bagjul til jer allesammen...  

Der har været stille her hos mig i nogle dage - altså på bloggen. For i virkeligheden har der været alt andet end det. Stille altså.

Vi har haft nogle dejlige, hyggelige juledage. En juleaften fuldstændig i børnenes ånd, med julemand, hygge og masser af gaver. 
1. juledag fordybet i legetøj og lego, der skulle (og stadig skal) samles og 2. juledag hos mormor og mufar (ja, det hedder han altså) til julefrokost.








Eneste minus er en overordentlig LED omgang racermave, som i den grad har taget pusten fra mig. ØV!!!! Jeg har slet ikke fået lavet alt det, jeg havde tænkt.  Det er en af "glæderne" ved at arbejde i en vuggestue - jeg ærgrer mig bare lidt HELT VILDT over at jeg lige nåede at få den med hjem inden jeg gik på juleferie og håber virkelig den snart falder til ro... 
Tænk engang at tabe 2.5 kilo midt i julen. Ai, hva!!! 

Nå... Men bortset fra det, har det været nogle skønne dage og vi har heldigvis allesammen ferie indtil næste år, så der er stadig mange dage tilbage at hygge os i. 


1 kommentar:

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Nøj nogle glade møgunger, sådan skal det være hele julen og når den så er overstået, og man selv er så træt, man næsten ikke kan vågne om morgenen, så kan man vist godt komme til at glæde sig (bare ne lille bitte smule) til at aflevere dem i institution igen :-)

Ser ud til I har haft nogle gode juledage, samme her :-)