fredag den 3. februar 2012

Post, surhed, minder og Liebe

Jeg er altså stadig lettere citronfjæs-agtig sur... Det går nok over om lidt... Eller... Måske skal der en kage til? 
Har forsøgt med symaskinens wruuuum, men det virker ligesom bare ikke helt. 


Det hjalp faktisk (lidt) at postmanden kom med mere af det der tapet, jeg kastede på væggen imens ham på 40 var i LONDON!  
Nu er han på arbejde - det er jeg ikke, så vupti... en bane mere er kommet op i stuen. (Det er ikke ham, jeg er sur på altså... ikke i dag... tøhø) 








Jeg synes det er mere harmonisk nu, med tapetet - stuen vælter ikke så meget til den ene side - og så synes jeg de rammer døren fint ind, de to baner. Godt for det.


Da det var kommet op, var det som om der bare MANGLEDE et eller andet... 
Så var det jeg kom til at tænke på min mormors gamle kommode ude i skuret. 
Ind med den - og ta daaa... NU er det fint. Synes jeg altså selv.  Det dejlige er, at når jeg kigger på kommoden, ja så tænker jeg på min lille søde, meget gamle mormor, som jeg besøger ALT for sjældent. 


Så blev der også en perfekt plads til mit skønne lille slikfad fra Liebe. 


Se... DET er noget, der hjælper på surheden.


Yay!



15 kommentarer:

Trine sagde ...

Aiiiii hold nu op hvor ser det da bare super godt ud :-) du må ikke være citronfjæs agtig...... det er ikke godt, men sikke meget du får ordnet når du har det sådan..... hi hi

knud

heidi sagde ...

Det ser megalæks ud! Hvor har du tapetet fra?? Snup en kage, det hjælper altid :o)

Iben sagde ...

Hvor ser det bare fint ud. Lækkert tapet, lækker kommode og super god idé at bruge de fine stjernekopper til blomster. Det vil jeg da så helt afgjort prøve sanrt så takker for tippet (:

Den kommodes farve er da lige i skabet til rummet. Man kan kun blive lidt glad i låget og ja som Heidi siger så nup en kage, så er du på rette vej (;

Louise sagde ...

Se det er f..... et pænt hjørne du har fået lavet der..... Og hvor godt du lige har fået den kommode ind, det var synd og skam at ha den i skuret da..... SÅ fint..

Måske du lige sku komme her hjem og klaske et par baner op mens Jesper er på arbejde :-)

Helle Jakobsen sagde ...

Den er da for fed den kommode, og den står perfekt der. Helt igennem super

Stina sagde ...

Det er ok at være citron sur, bare man bliver glaaaad igen. Hvor er den grønne kommode fin, den ser skøn ud op af det nye tapet. Du har altså en lækker stue. God weekend. Kh Stina

Christina sagde ...

efter at jeg i gaar aftes hyggede mig ret lang tid herinde hos dig og fik mig nogle gode grin ;) er jeg lige blevet medlem og en sød læser ;))) glæder mig til at læse mere, kh christina

betine sagde ...

Knud :)

betine sagde ...

Tak :) Tapetet er købt i dyre domme hos pusher Anita på ts... Åh SUK, hun overtager mange af mine surt tjente penge :)

betine sagde ...

Hov... Jeg snuppede en KÆMPE hindbærskumsfastelavnsbollekage... Det hjalp en lille smule... To havde nok været bedst :)

betine sagde ...

Tak tak :) Ja, farven er altså god... Jeg malede den, da Pelle var på vej til verden... Eller lidt før selvfølgelig :) Den husede hans babytøj.

:)

betine sagde ...

Hæ hæ... Du siger bare til... Jeg har faktisk skumle planer om endnu en bane - bare med noget HELT andet tapet.... Ved ikke om Martin får tics så :)

Ja, det var faktisk synd den bare stod i skuret - godt den kom ind i varmen igen...

betine sagde ...

TAK, Helle :)

betine sagde ...

Hi hi, ja - det er jo det... Og tak :)

Også rigtig god weekend til dig!

betine sagde ...

Hi hi - dejligt du er blevet underholdt :) Og velkommen som sød læser... Jeg nyder også rigtig meget at kigge ind til dig!

Kh!