søndag den 18. september 2011

temalørdag

min lille (snart kæmpestore) 7årige Vigga havde sin allerbedste Matilde til at overnatte, så aftenen i går stod på tøsefnis og masser af hygge...  De fik hver sit venskabsarmbånd - så nu er de venner FOR EVIGT!!!  (Nåååårh)



Jeg hæklede et til mig selv - en lille smule i erkendelse af at brun virkelig ikke er en farve, der dominerer hjemme hos mig... Så her er mit bidrag til gårdsdagens brune udfordring.


ja, så man aner da et lille armbåndstema i min lørdag aften, ikk :)

Det hæklede armbånd er i øvrigt stærkt inspireret af dem Christina/krudtuglens mor laver. 

I dag står den på fødselsdagshygge med nogle dejlige venner - på tirsdag er der nemlig en her på matriklen, som fylder 29 (IGEN



3 kommentarer:

Trine sagde ...

åhh de er så fine de armbånd, og Matilde er bare såååå glad for det.
Hun har bare haft en helt igennem skøn dag /aften hjemme hos jer...

kæmpe knud

Ditte sagde ...

Skønne armbånd, alle 3.
Forskud på HURRA med fødselsdagen tirsdag ;)

Laila sagde ...

Tak, for din søde kommentar på min blog - hvor har du dog kreeret mange fine ting - særligt dine tørklæder, er jeg helt vild med :-)

KH - Laila
(kreauglen.blogspot.com)