søndag den 25. september 2011

børnekunst

Jeg har netop hentet de to største vidunderlinger hjem fra deres moster og onkel på Langeland... De er trætte og glade og har bare haft den dejligste weekend. Tak for det, Helene!


Med hjem kom også de to skønneste malerier - de er allerede kommet op på væggen i stuen. Min søster maler selv - og sikke en lærermester de har haft. 



Vigga har malet sig selv og mosters hund, Gizmo. De er klædt ud som klovne.


Pelle har malet Dracula!





hvis du har lyst til at se min søsters egne billeder, kan du gøre det her...









5 kommentarer:

Trine sagde ...

Aii hvor er de fine... kan godt forstå at de har fået en plads i stuen .-)

Har lige været inde og se din søsters billeder... wow hun er da bare for skøn i hendes udtryk af de forskellige personer....syntes de er vildt flotte :-)

Dejligt at få dem hjem igen.
knud

betine sagde ...

Ja, de er bare skønne :) Og ja - det var dejligt at få dem hjem igen.

Hun er topsej med sine pensler og lærreder, hende min søster :)

Skal vi snart lege?

Knud

Malene sagde ...

Børnekunst når det er bedst. De er virkelig flotte. Og sikke en god lærermester de har haft. Din søsters billeder er da helt fantastiske:)

Unknown sagde ...

Ej hvor er de skønne :o)

Trine sagde ...

Hallooooo smukkeste....

Fik jo da slet ikke svaret dig :-)

Ja skal vi ikke...... jeg syntes nemlig at det er sååå dejligt at lege med dig :-) hi hi

kæmpe knud