onsdag den 21. september 2011

en heldig kartoffel...

er hvad jeg er... Jeg har nemlig vundet denne skønne skønne giveaway hos bebe... Tusinde tusinde TAK, Bodil. Det er så fint det hele og jeg er rigtig glad for det :) 


Se lige her, hvad Bodil har sendt til mig...


 det fineste hjerte fyldt med perler i alle farver... en halskæde med stjerne, en fin lille smykkepose OG et rigtig fint uglevedhæng...
et bogmærke, en fin lille taske og de skønneste hæklede ispinde, som allerede er snupset og prøvesmagt af ungerne :) 

YAY!!!  



4 kommentarer:

Trine sagde ...

Aiiiii hvor var du Heldig :-)

Sikke mange fine ting.

knud

Laila sagde ...

STORT tillykke - de is ser godt nok lækre ud, så jeg kan godt forstå, at ungerne har kapret dem ;-)
KH Laila (kreauglen.blogspot.com)

Bodil (200procent) sagde ...

Det var da så lidt :-) Dejligt at både du og ungerne kan lide 'lækkerierne' :-)
KH Bodil

Dorte sagde ...

Kære Betine
Jeg har tildelt dig en blogaward. Se mere her:
http://mangebaekke.blogspot.com/2011/09/jamen-dog-altsa-tak.html :-)