søndag den 5. juni 2011

Sommerferie... Kom NU

Ja, altså... Jeg er gået lidt i feriemode!   Jeg har nemlig haft min dejlige lille familie (eller... vi er jo 5, så lille og lille...) med i Lalandia/Legoland her i weekenden - og kan godt mærke at jeg faktisk er ret klar til ferie. Som i nu. Ikke først om flere uger. (suk) 
Der var dømt weekend udelukkende på ungernes præmisser og sikke en weekend, vi har haft!  Vi har kastet os i bølgerne, rutchet ned af de vildeste baner, fulgt strømmen og nydt varme boblebade under blå skyfri himmel.  Nullergøjen har været i desserthimlen (brød sig faktisk på ingen måde om det der vandhejs) og har også underholdt hele centret med sin ufatteligt nuttede numsevrikkende dans, sammen med selveste Monky Tonky (jo jo... Og det er en stor abe, altså!) Jeg håber ALDRIG, den film forsvinder fra mit indre øje :)




Pelle synes det fedeste overhovedet var de gamle både, som han, efter eget udsagn, var VILDT sej til at styre. Man kan godt ane et lettere selvfedt udtryk her, synes jeg!




Vigga har fået sit helt eget kørekort og mente, at så kunne hun sådan set godt styre Mazdaen hjem til Odense fra Billund. Hmmmm...  



Jeg har fået mig et nyt salt og pebersæt. Aaaaimen, hvad!!!  De banditter her, måtte jeg altså bare eje.






Håber også din weekend har været skøn.

Ingen kommentarer: