søndag den 26. juni 2011

krymp hvad krympes kan...

Det måtte jo prøves!  Det er som om der er en ny dille i Blogland.Jeg har i hvert fald på både den ene og den anden blog fulgt med i alskens fantastiske krymperier - taget tilløb og NU skulle det så være.  
De første forsøg blev temmelig krøllede, men så var det som om der pludselig skete noget... 


Se lige her en skøn ring, min lille fis har lavet.  Hun er ret klar til at lave mere af samme skuffe i morgen!





Jeg forsøgte mig med et navneskilt til døren. I mangel af et smukt et fra Liebe. Det er bare ikke helt det samme (slet slet ikke helt det samme), så jeg ønsker mig altså stadig et fra Liebe... 



Eftersom det er kikset, viser jeg kun et lille bitte billede... Så bilder jeg mig selv ind, at det ikke ser helt så slemt ud :) 

Tilbage i tryghedszonen blev der syet (endnu) en nederdel til Nullergøjen...  Jeg elsker simpelthen de fine fine libertystof!





Det blev også til et par berberbukser til Pelle... Dem må jeg vise frem når de er på - de gør sig ikke særlig godt uden fyld :) 


Nu vil jeg gøre mig klar til de sidste 4 dage på mit "gamle" arbejde inden det nye starter på fredag. Det er lidt vildt!!!








Ingen kommentarer: