fredag den 24. maj 2013

Ugen, der gik...

Jeg har holdt fri denne her uge.... Eller. 
Det vil sige - jeg har ikke været på arbejde, men til gengæld har der virkelig været drøn på herhjemme. 
Manden er på lejrskole i Tyskland - og jeg havde noget i retning af enmillionmilliard planer for, hvad jeg liiiiiige skulle ordne, nu mens jeg "holdt fri"...  
Men altså. 
Sådan nogle planer holder ikke altid stik - og jeg har ikke engang nået halvdelen. 
Min tidsoptimisme har taget r.... på mig endnu engang - og jeg er bare lykkelig for at kunne øjne barslen, for så er der da en chance for at jeg når det alligevel.

Men hey...  Vi har RÅhygget os, ungerne og jeg - og hvad er vigtigere end det?




Vi har holdt "børnekøkken" hver dag - ungerne har valgt hver en livret og hjulpet med at lave den. SÅ hyggeligt. Det burde vi egentlig gøre hver uge...


Jeg har frisket vores lillebitte entre op. Der er kommet nyt tapet på skokasserne ("Martin" fra retrovilla) - og min mormors lille kommode er flyttet ind. Ungerne har fået knagerække i nå-højde og er allerede ret søde til at hænge jakkerne op selv, når de kommer ind.
Hurra!


Violaen har fået ny "stor-pige-seng"... Årh hva! 
(Jeg har i øvrigt SELV hentet OG samlet den!!!)
Der er også kommet nyt tapet på bagbeklædningen i reolerne og den ene tapetvæg er død og blevet hvid igen. 
Lige nu står det meste af hendes legetøj i store sække og venter på at blive sorteret. 
Mon ikke der kommer flere billeder af hendes værelse inden så længe, når det er helt færdigt :)



I stuen er der kommet nyt tapet på skabslågerne. 
Det er "Jeff" fra retrovilla - og jeg er vild med det!
Og ja... Tiaraer på gulvet er jo nødvendige, når der bor en prinsesse i huset!


Og nu må jeg hellere komme igang, hvis jeg skal nå bare lidt mere inden ferien er SLUT!

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det ser jo helt fantastisk ud... Og hyggeligt men cafe og børnemadlavning... Vi har også knager o nå højde, det er så meget en win win! Og jeg er godt nok imponeret over alt det der er nået, du er et stk. sej kvinde..
God arbejds lyst og god weekend.

betine sagde ...

Tak søde Nanette... Det har virkelig også bare været hyggeligt - og jeg har NYDT at være "alene hjemme". Det sker så sjældent.
Og tak - jeg var ellers lige ved at tude over hvor meget jeg ikke har nået :) Men nu glæder jeg mig i stedet over at jeg trods alt nåede en del!

Også rigtig god weekend til dig!

Louise Hartmann sagde ...

Dejlige stemningsfulde billeder! :)

Louise Hartmann sagde ...

Dejlige stemningsfulde billeder! :)

Søster Æblekind sagde ...

Hold altid fokus på det du har nået:)) og så er det jo bare skønt at ungerne hver har valgt en ret - så er det da nemmere at se sig ud af madplanen;))
Og så fint der bliver på Violas værelse.
M