torsdag den 9. maj 2013

Den sejeste gadget....

For en uges tid siden kom Pelle hjem fra skole med en ny forsyning bøger... Og sådan lige med ét - der på skolebiblioteket er han åbenbart blevet helt overvældet af at der findes motocross!!??  Nå men fedt nok så... Vi har googlet - set film på youtube og læst den her bog, men det var ligesom ikke helt nok. Drengen vil altså gerne GÅ til det der motocross.... Aaaaarh, det er som om jeg måske ikke synes det lige er det, han skal lige nu. Heldigvis/desværre ser det ikke ud til at det lige er noget, man kan i nærheden af hvor vi bor. Pyyyh
Ikke at jeg egentlig tror, han ville turde, hvis det var - jeg har nemlig en meget følsom dreng, som allerhelst vil være lige ved siden af mig og som i hvert fald ikke vover sig ud på de vildeste eventyr uden først at være forvisset om at der er en vej tilbage igen... Til mor. 

Men... Han skulle jo næsten på en eller anden måde have det her kæmpe (nye) ønske opfyldt - og så var det, jeg kom i tanke om coolstuff.dk...  Her så jeg nemlig for nylig den sejeste dims, som kan gøre enhver almindelig cykel ret så sej... Jeg har egentlig været inde og kigge ret mange gange i den shop - der er simpelthen det skøreste udvalg af ting, jeg ikke anede fandtes... Som fx. tandpasta med cupcake smag - eller hvad med en bamse, der ligner den der klamme rumdims fra Aliens - I ved, den der sidder fast på ham ders ansigt? Eller stylter, der kan hoppe dig 2 meter op i luften?
Nåmmen... Jeg faldt altså over denne her... Og tro mig... Ventetiden på posten var LANG! Men den var det værd - se selv!










Nu lyder Pelles cykel som en ægte crosser - og pludselig gider han cykle. Hele tiden!
win win!
Hvis du trænger til lidt inspiration til mors dags ønsker kan du prøve at kigge her hvor du finder "gaver til hende" - der er lidt af hvert at vælge imellem :)

Dette indlæg er sponsoreret. Ord og holdninger er mine egne!


2 kommentarer:

Mamameena sagde ...

Elsker simpelthen hans haircut! :)

Unknown sagde ...

Åhhh hvor ser han stolt ud!!!!