torsdag den 9. august 2012

Ny darling og macproblemer... (HJÆLP!)

Uuuh... Jeg har ønsket mig sådan en frøken her LÆNGE... Jeg har absolut INGEN erfaring med den, men nej, hvor har jeg kigget misundeligt/længselsfuldt/beundrende på alle de flotte finisher derude. 



Nu håber jeg så bare jeg kan finde ud af den :)

Og apropos finde ud af...
Min macbook DRILLER mig helt vildt - min trackpad lystrer ad h... til og ting popper og og ned og op igen. Er der mon en af jer derude, der har prøvet noget lignende og ved, hvad der skal til for at få det til at gå væk?  Det er fuldstændigt hat og briller at arbejde med. Suk!

8 kommentarer:

Kabakü sagde ...

Uh... Hvor er du heldig!!! Går netop selv og drømmer om sådan en skøn maskine! Og så har du endda fået en rigtig god en af slagsen... Tillykke. Hvor har du købt den?

Anette sagde ...

ej, hvor er jeg misundelig på din maskine - kunne også godt tænke mig sådan en. Ønsker mig slet ikke andet til min fødselsdag.

Marianne sagde ...

Det er lige den overlocker, jeg har. Den er rigtig god og nem at finde ud af. Det er surt at skifte tråd på den, men det er nok mere de fire spolers skyld end maskinens. :)

Mht. til din trackpad - det er sket for mig et par gange. Den ene gang var det snavs, der havde sneget sig ned under. Den anden gang var batteriet "eksploderet", så det bulede opad i computeren og lagde pres på trackpad'en. Det er SÅ irriterende! Jeg håber, at det er nemt at få fikset for dig! :)

Trillemus sagde ...

Tillykke med din nye maskine. Den er rigtig lækker og den bliver du glad for. Jeg har også en Bernina. Mht til trådskifte, så klipper du bare tråden over ved rullerne og binder den nye farve fast. Så syer du den nye farve igennem til knuderne knap når nålene. Klip og tråd igennem nålene på vanlig vis. Men det vidste du måske godt...

Kh Mette

Marianne sagde ...

Nej, hvor genialt, Mette!! Tak for tippet! :)

betine sagde ...

Katrine - Ja, jeg er vildt heldig :) Det er du også har jeg set.. Det er bare så fedt!!!

Anette - jeg er også bare rigtig glad for den. Jeg kan godt forstå du ønsker dig en - det gjorde jeg virkelig også!

Marianne - Uh... Så kan det være jeg lige pludselig spørger om noget med den :) Det er en helt ny verden for mig...
Tak for tip med mac'en - den har det endnu værre i dag. Det er virkelig krise altså :(

Mette - tak ;) Og tak for tippet - jeg aner INTET om overlockere, så det er bare skønt med sådan nogle gode fif,,,

Mathilde sagde ...

Den er virklig virklig fin! Tillykke:)

Snullemor sagde ...

Min datter havde på et tidspunkt et lign. problem med sin macbook... den var en tur forbi apples værksted og blive rettet til... Jeg tror pladen sad skævt eller sådan noget... garantien dækkede i vores tilfælde!
: )