tirsdag den 27. maj 2014

Aladdin og Vigga...

Maj måned har stået i Aladdins tegn her i det lille gule.
Der er blevet øvet, øvet og øvet noget mere.
Mange timer om ugen er der blevet trænet sange, koreografi og replikker på teaterskolen, hvor Vigga har gået denne her sæson.
Det er ikke meget, jeg har set til min store pige - bortset altså fra, når jeg har kørt hende frem og tilbage.
Og jeg har bare sådan glædet mig til det blev min tur til at se stykket.
Vi havde billetter til den allersidste forestilling, som var i går aftes.
Og WOW! 
Det var bare sådan en flot opsætning - og det er ikke bare noget jeg siger fordi jeg selv havde aktier i det… 
Det var virkelig godt og alle de medvirkende var simpelthen så dygtige! 
Sikke en talentmasse altså!





Jeg skulle selvfølgelig tage mig sammen for ikke at tude mig igennem - ikke fordi det var sørgeligt overhovedet, men fordi jeg bare blev så rørt og stolt over at se min lille seje pige stå der og udleve sine teaterdrøme.
Det gik lige i morhjertet!

Om lidt starter HC Andersen Paraden med forestillingerne i Lotzes Have… 
Jeg tænker jeg hellere må købe en kasse kleenex!




3 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Ej, hvor er hun fin, sejt! Aladdin er bare en klassisker.

- Anne

Tina sagde ...

altid skønt at se hvad de unge mennesker kan få præsteret.

Dee er en ære at have dem med, at se deres samspil, deres evner.

Har I brug for inspiration i kommende weekend på Ledreborg Livsstilsmesse.
Vi har fået et lille lager fribilletter hjem, som I kan vinde via en giveaway på bloggen "En verden af kuns" på www.mariahoffbeck.blogspot.com

Tina

Christina sagde ...

Godt gået ! Så må man altså også gerne være stolt :-)
Kh Christina