onsdag den 11. juni 2014

Ananas og sytid!

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at det ikke er bare en lille smule hårdt at være en familie med 4 mindre børn.
For det er det!
Tiden går simpelthen så stærkt…
Vi skal så meget!
Og nogle gange kunne det være så dejligt at få 5 minutter mere til det, man nu lige er i gang med.
Bare lige at blive fædig.
Ikke blive afbrudt.

Not gonna happen!
Ever.

Men… 
Så må jeg jo snyde mig til de ekstra minutter ind i mellem - og det gjorde jeg den anden dag.
McDonalds havde nemlig inviteret os en tur på restaurant og hvilken kærkommen lejlighed til at få lidt ekstra sytid!
Grunden til invitationen var, at der fremover er endnu mere sundhed i deres Happy Meals. 
Det har jo længe været muligt at vælge gulerødder og mælk i stedet for fritter og sodavand (det er godtnok ikke et alternativ mine unger mener gælder for dem. Overhovedet ikke faktisk) - men fremover vil der også være en lille frugtsnack med i alle happymeals.
Og frugt… Det er altså et kæmpehit herhjemme, så den var de til gengæld helt med på.
Det er gulerødder og mælk nu egentlig også. 
Men Pelle blev godtnok bekymret for indholdet i den sjove boks, da jeg sagde at det var det, der var i...




Han fik sit yndlingsindhold, så det var ren winwin! 
Glade børn og glad mor, der lige fik lov til at sy noget helt færdigt.


Ingen kommentarer: