onsdag den 21. maj 2014

Nyt mønster...

Årh… 
Jeg er simpelthen bare kørt sådan træt i mit "gamle" solhatte mønster
Jeg har slet ikke tal på, hvor mange jeg har syet, men det er 
M A N G E!
Og jeg trænger virkelig til fornyelse på den front nu, så der er blevet bladret i diverse bøger og blade på det seneste, for at finde en god afløser.
Jeg tror den er fundet - i form af den sødeste klokkeformede hat.
Jeg er faktisk ret pjattet med den.
Og så elsker jeg altså bare at sy i libertystof - det er dejligt at dykke lidt ned i lageret igen.



Martin, som her poserer med Viggas hat, var i øvrigt meget tæt på at skulle gi´øl i gymnasiet - heldigt for ham var der en, som havde et endnu mindre hoved.
:)

(#vigtigvidenligegyldiginfo)


8 kommentarer:

Sandra sagde ...

sikke en fin form den har - hvilket mønster endte du på? :)

Boselade sagde ...

Det er da også en super sød model :-)

Unknown sagde ...

Super super sød :-)

Tanker fra Anker sagde ...

De er så fine. Jeg vil også gerne høre til mønster :-)

Linsens sagde ...

Ja jeg er også kørt træt i EG solhatte! Har endnu ikke funder et mønster der kan afløse, prøvede et sidste år der slet ikke fungerede! Så i år har drengene fået købe hatte!!!!

Albertemor sagde ...

Vil også godt hører noget om mønster. Skal igang og have syet et par stykker. Vi mangler....

simpelsyning sagde ...

Hor er de skønne - både modellerne og hattene. Jeg vil fluks gå i gang med at sy solhatte - vejret kalder jo også på det..

simpelsyning sagde ...

Hvor har du fundet mønstret?