torsdag den 10. april 2014

Vil du vinde en lille lilla ven?

Måske kan du huske dem - de sma tamagotchier, der huserede tilbage i 90´erne… 
Selv var jeg lidt for gammel til dem der, men jeg kan godt mindes noget om at de boede inde i folks ure? 
Anyway… Nu er de tilbage - i små fine farverige indpakninger. 
Viola har passet sit helt eget lille virtuelle kæledyr her på det seneste - jeg er ikke helt sikker på hvor meget af konceptet, hun egentlig forstår, men hyggeligt - det synes hun i den grad det er. 
Den lille Tamagotchi skal have mad, kæles med og opdrages lidt - og her i huset, ja der er den med hende hele tiden. 
I dag har hun strejket fra børnehaven - det er jo med at udnytte muligheden så længe jeg har barsel - næste år starter hun i skole (WHAT???) og så er det slut med spontane fridage, så jeg er faktisk ikke så svær at overtale, når hun har lyst til at blive hjemme og hygge med mig og Sofus. 
Så kunne hun også nusse rundt med lille Lilla, som den altså hedder - og med i haven kom den, da hun var ude og plukke blomster(hoveder) til mig. 
Det er altså ret sødt!




Tamagotchien har en masse funktioner, som Viola slet ikke bruger (eller kan finde ud af), men er man lidt større og har venner, som også har en, kan de sende hilsner til hinanden og blive BFF - hvilket en af Viggas veninder vidste alt om :) 
Viola, hun synes bare den er sjov. 

Måske kender du også en, der kunne have glæde af et lille virtuelt kæledyr? 
I så fald har du nu muligheden for at vinde et - du skal bare skrive en kommentar herunder. 
Det kunne være hyggeligt at høre, hvem du gerne vil glæde med en lille sød ven!

- Og hey… Hvis du har lyst, kan du se Tamagotchiernes helt egen sang lige her (den kan jeg faktisk også godt huske…)

Jeg trækker en heldig vinder på søndag d. 13/4.





20 kommentarer:

Sandra sagde ...

sikke minder! hvor ku det være sjovt at se min datter med sådan en, især når dt nu var så hipt tilbage i 90'erne hvor jeg selv var ung :)

Marianne Juhl sagde ...

Den vil min mindste søn på 10 knus-elske ❤️
Han vil så gerne have et kæledyr den her må lige være sagen
Hilsen Marianne Juhl
Mariannejuhl@icloud.com

Mit skønne kaos sagde ...

Mine piger ville elske den.

annhollesen@hotmail.com

Jeanette Krohn Henriksen sagde ...

De er bare så søde..

Jeg så dem selv i en forretning den anden dag og tænkte tilbage til min barndom.. :P

Knus Jeanette

Unknown sagde ...

Ren nostalgi!

mariaelmelund@gmail.com

Maria Møller sagde ...

Deltager, god påske :-)
Knus Maria // mariamoeller@live.dk

Unknown sagde ...

Alexander ville blive helt vild - det er lige ham.

Natanjasimony@hotmail.com

Unknown sagde ...

Detager og håber min datter bliver den heldige :)

juhl-eg-riis@mail.dk

Havgus sagde ...

ej! hvor VILDT! - at de atter er tilbage....!
Min kære søster havde en og jeg husker skoletiden hvor de blev forbudte, da de forstyrrede undervisningen...den gang var det det eneste der blippede i timerne...( noget helt andet med tlf mm idag....)
JEg kan huske min mor havde den med på job ( selverhvervende) da det jo næsten var verdens undergang hvis den dødede...der var jo gået lidt konkurrence i hvem der havde den ældste...
uha..det var tider!

Ville være sjovt at vinde- enten til en gave til hende altså søsteren som helt sikkert ville syntes det var en fest- omen ikke for andet end at så kunne hun dele den med den store lækkermås hjemme hos mig...de ville sagtens kunne forstå hinden i det...moster og lillemand!...krydser fingre:O)
god dejlig weekend til dig

Unknown sagde ...

Pludselig røg jeg tilbage i tiden... Til da min store pige var lille og tama var et kæmpehit!
Lillesøster på 6 knuselsker den stores tamagochi (som ikke længere kan vækkes til live), så hun vil helt sikkert blive fantastisk glad over ar vinde en - og så oveni købet en LILLA!! <3

Lene sagde ...

Det er lige sådan en min datter Frederikke på 7 år vil elske. Især fordi hendes mor er så tarvelig og sige, at hun ikke må få en kat ;o)
Klem fra Lene (leneogbo(a)mail.dk)

Helle sagde ...

min søn på 9 vil elske at vinde en sådan en :-)

helle@mody.dk

Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

Pia Rotbøl sagde ...

Det er jo en walk down memory lane :D Uh hvor jeg elskede den, og min store datter har set den i en reklame, og spørger dagligt, om hun ikke nok må få en. Så hun vil blive LYKKELIG, hvis jeg vinder en til hende ;)

Pia
piarotbl@yahoo.dk

Unknown sagde ...

Jeg vil faktisk være helt ego og glæde mig selv med én - Havde en som barn og jeg ELSKEDE den!
For et par år siden fik jeg ideen om, at jeg ville have en igen, men jeg kunne ikke finde en RIGTIG én, som den dér :D

Kamille sagde ...

De virker lidt større nu end dengang. Måske er det bare mine hænder der er større nu, og din Violas der er små ;)

Min datter ville elske sådan en lilla ven :)

Kamille

Nanna sagde ...

Ej, dem husker jeg godt. Havde ingen selv men passede børn der havde. Hvis jeg bliver den heldige, hvilket jeg håber, så skal min datter have den. Hun fylder 6 til sommer og har lige alderen til sådan et kæledyr :-)

Nanna_schack@yahoo.dk

Unknown sagde ...

Den lille søde ven skal min mindste datter Marie have, hun ville blive lykkelig :-)

briananette@gmail.com

Anja sagde ...

Tilbage til min egen barndom, hvor kunne det være sjovt at få sådan en i huset og se hvad krudtuglerne synes om den... Krydser fingere.

Astrid sagde ...

Ja tak. Meget gerne.

Trine :) sagde ...

lillepigen<3