torsdag den 17. april 2014

Smukkeste dukke - vil du vinde en?

Måske har du allerede set dem? 
De smukkeste nye dukker til små piger - Ever After High, hedder de. 
Eller den skole, de går på gør. 
Selve dukkerne er børn af eventyrfigurer som alle børn og voksne kender - Sehvide, Tornerose, Den Onde Dronning og Hattemageren. Sidstnævnte - Madeleine Hatter, er flyttet ind hos Viola og det var altså låååååve at first sight!
Det er simpelthen den fineste dukke, jeg længe har set - så detaljeret og eventyrlig. 
Og NØJ, hvor bliver hun leget med. 
Hun har været med i børnehave flere gange og intet af tilbehøret er forsvundet. 
Det siger altså ikke så lidt om hvor glad Viola er for hende.






På Ever After Highs egen hjemmeside kan I finde alle historierne om pigerne - se små film (på dansk)og lære de verdensberømte eventyrlegender endnu bedre at kende…

Jeg har fået lov til at udlodde en smuk dukke til en af jer derude. 
Skal det være dig - så skriv en kommentar herunder og jeg trækker lod på tirsdag, når hverdagen rammer igen. 
Så er det jo ikke så tosset med lidt ekstra eventyr vel...








37 kommentarer:

Maj sagde ...

Sådan en fin dukke ville Solbjørg blive lykkelig for :-).
God påske til jer.

MissL sagde ...

Sådan en fin dukke ville jeg gerne vinde til to små piger, der ville blive meget glade for den :D

Súnadóttir sagde ...

Den dukke vil jeg meget gerne vinde til min niece. Vi har set ever after high sammen, og historien er rigtig god, og min niece forstår godt pointet med at den "onde" ikke vil følge sin skæbne 😊
God påske
Vh Ása / sunadottir.blogspot.com

Anonym sagde ...

Deltager :-)

charlottehansen83@hotmail.com

Maria sagde ...

Sådan en smuk dukke ville min Liva elske at vinde. Jeg håber. Kh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

Nanna sagde ...

Min Prinsesse vil elske at vinde en rigtig eventyr dukke. Hun digter ofte sin egen lille fantasi verden når hun leger, så sikker på at denne dukke vil blive populær.
Nanna_schack@yahoo.dk

Albertemor sagde ...

Åhh Alberte ville elske sådan en dukke. Hun elsker den serie.

Fru Bach sagde ...

Jeg vil gerne være med, god påske

Boldreels kreative hjørne sagde ...

Ej hvor er hun fin. Den ville Kaja elske

Lola sagde ...

Eeelsker Disney, så selvfølgelig skal min datter da have sådan én. :-)

Unknown sagde ...

Den ville min datter elske

Trine :) sagde ...

Har en pige der ville ELSKE den!

Helle sagde ...

min datter vil elske at vinde en sådan dukke :-)

helle@mody.dk

Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

Unknown sagde ...

Deltager meget gerne :-) god påske :-)
Storkevej@yahoo.dk

Unknown sagde ...

Den ville mine piger blive elle vilde med.

Unknown sagde ...

De er simpelthen SÅ fine.

Krydser fingre

trinsling@gmail.com

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Krydser hvad krydses kan.
Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

Unknown sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Unknown sagde ...

Min niece, Clara på 8 år, snakker non-stop om disse "Ever after high"-dukker, og da vi for en uge siden var et smut i BR, brugte hun 30 min. på at fortælle og vise mig hver og en af dem.
Hun har desværre ikke en selv, da hendes mor og far ikke lige har råd til så meget, efter en lusket håndværker snød dem for mange penge, og derefter forsvandt... !!
Så hvor ville jeg bare elske at vinde og overraske hende med hendes drømmedukke.
Du kan tro der vil blive sat pris på den, og den vil blive passet, plejet og leget med hver eneste dag :)

Rigtig god påske.
Lea.

Leavinz@hotmail.com

mette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
mette sagde ...

Prøver lige igen ... men ja tak vil meget gerne vinde denne fine dukke til min astrid.

vh Mette

mette@bogblogger.dk

von Rix sagde ...

Lige noget for min lille pige.

GitteIrene sagde ...

Åh, så fin!
Kender en lille prinsesse, der vil elske den/mig/dig. ;) <3

Maja sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage :)

Unknown sagde ...

Mit barnebarn er så vild med de dukker. Hun slæber mig ind i legetøjsbutikker, for at vise mig alle dem, hun ønsker sig.

jacobsen.betty(a)gmail.com

Dorte sagde ...

Jeg har mindst to niecer, som jeg vil blive yndlingstante hos, hvis jeg skaffede dem sådan en at lege med :)

Unknown sagde ...

Min datter er også blevet helt vild med Ever After High (og Monster High), så Madeleine vil få et godt hjem her hos os :)

hersom@mil.dk

Pia Rotbøl sagde ...

Åh min store datter vil blive så lykkelig, hvis jeg vinder den til hende :D

Pia
piarotbl@yahoo.dk

Unknown sagde ...

Min Marie ville blive ellevild og byde den velkommen i familien :-)

briananette@gmail.com

Katrine K sagde ...

Min datter ville elske sådan en dukke :-)
mvh
Katrine - aksgk(a) hotmail.com

Unknown sagde ...

Det ville da være fantastisk, at give min datter sådan en fin dukke <3

Glædelig påske :)

Kh. Christine (juhl-eg-riis@mail.dk)

Kamille sagde ...

Den er altså også bare smuk. :)

byZAT sagde ...

Åh de er bare så fine de dukker :)

Astrid sagde ...

Hun vil bringe glæde her i huset

Lagersalg.com sagde ...

Min datter vil være elle vild med den dukke :-)

marianne lykke nielsen sagde ...

lige hvad min alma vil elske:)
marianne.lykke@gmail.com

Monica sagde ...

Jeg deltager :)

Mvh Monica
volcanokitten@outlook.com