onsdag den 21. august 2013

Hej hverdag....

Man glemmer det lidt, ikk... 
Når det er sommer og solen skinner og ferien bare er så dejlig.
Jeg glemte det i hvert fald. 
Lidt. 
Hvor hurtigt (hver)dagene bare æder hinanden og hvor tralvt vi har med det ene og det andet - og med at huske at få lavet alle madpakkerne, huske at tjekke skoletaskerne for beskeder (og uspiste madakker), læse højt, blive læst højt for og lige ordne vasketøj også (og måske endda få det ind i skabene, så det ikke bare ligger i bunker på gulvet) - alt sammen inden sofaens kalden bliver alt for gennemtrængende...

Man skulle ellers tro der var masser af tid jo... 
For sådan en som mig, der alligevel "bare" tuller rundt herhjemme og er på barsel... 
Men men men... Jeg er åbenbart bedst til at have (alt for) mange projekter i gang på samme tid - og har derfor ufattelig travlt med at sy alle mulige sager til mine "med-instagrammere" derude... 
Det er dejligt - og jeg nyder det. 
Dagene går bare alt for stærkt!
Og så især når der også er et nyt Boligliv OG noget Instagram, som skal kigges igennem ind i mellem...
(eller tit)





For et lille stykke tid siden fik vi en lækker pakke fyldt med skønne snacks fra Urtekram
De er perfekte til de der maaaange madpakker, vi skal lave hver dag - og til når ungerne kommer hjem fra skole og børnehave og liiiige skal tankes op med lidt godt imens de fortæller om dagens begivenheder... 
De elsker at vælge fra små skåle og vi varierer i det uendelige - æbleringe med kanel, rosiner, kiks med sesam, soltørret mango, små grissini stænger med spelt og birkesdrys, morbær,  quinoagaletter og lækre snackbarrer med jordnødder og honning.
Virkelig lækre snacks, som samtidig er nemme, når nu man er sådan en, der har alt for travlt og derfor (for det meste) lige sent nok kommer i tanke om at det da også kunne være lækkert med nogle  nybagte koldhævede speltboller... 



Hej hverdag, siger jeg bare...
Og glæder mig over min evige (måske lettere urealistiske) tidsoptimisme.
Jeg når det jo nok, det hele... 
Inden baby kommer. 
Ikk...


Det smukke strikkede livsstykke er i øvrigt en uventet gave fra søde Kristin - og jeg er bare glad for den!

1 kommentar:

frk.regnbue sagde ...

Hmmm ja, der er nok at se til :-)
Kh Christina