mandag den 19. november 2012

Vil du prøve Viaplay?

Helt gratis.

Så har du muligheden de næste 3 mdr. 

Alt hvad du skal gøre er at skrive en kommentar herunder - husk din mailadresse, hvis du ikke har en blog - ellers kan jeg ikke finde dig.

Du kan vinde 3 måneder med den store pakke - som er både film, tv og sport (værdi 597 kr).

Selv synes jeg altså det er vældig smart - jeg behøver ikke stresse over at Nullergøjen ikke gider sove, så jeg ikke får set yndlingsserien - jeg kan bare starte den, når det passer mig. 
Og jeg behøver heller ikke vente en uge på næste afsnit. 
Jeg kan se hele sæsoner hvis jeg vil. 
Der er ingen reklamer i filmene og falder jeg i søvn (ja, det hænder!) kan jeg stadig godt få slutningen med. Se, DET er smart!

Viaplay kan bruges på computer, smart-tv, ipad og mobil, så du kan have det med dig allevegne... 

Du kan læse mere på www.viaplay.dk 

Jeg trækker en heldig vinder på fredag (d. 23.11)





30 kommentarer:

Mette sagde ...

Meget gerne:-) Mettehelbo@gmail.com
Kh. Mette

Gitte sagde ...

Ja da, det kunne da være lækkert :-)

Unknown sagde ...

Det ville da være lækkert:)
Kh Catrine
catrine_lyng@ofir.dk

Frederiksmor sagde ...

Ku jeg godt bruge her i slutningen af min barsel :0)
Anjabenzon@gmail.com

TinaLykke sagde ...

Det vil vi meget gerne prøve herhjemme :-)

Arlianas sagde ...

jeg villr elske at få lov at prøve det herhjemme...
jeg har længe overvejey at prøve det

de Feuth sagde ...

Ja det ville mine børn og jeg sikkert elske, krydser mine fingre ;)

Maria på Abeslottet sagde ...

Ja tak :o)

Tanja sagde ...

Jeg vil blive en meget glad modtager :)

LiViNg La ViDa CaRo.. sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
caroline skaar sagde ...

uhh jaa det er netop lige det jeg står og mangler!!

Jeg er netop flyttet ind/sammen med min kæreste i århus, og han har ikke noget tv-signal....i know..WTF..og jeg er total tv-narkomanmed stort N..

så har lidt krise på for tiden..derfor ville denne præmie være fantastisk at vinde!!! så kan jeg også følge med i alle julekalenderne <3

carolineskaar@gmail.com

Nanna sagde ...

Kunne da være fint .. og der er ingen binding bagefter ?

Nanna_schack@yahoo.dk

Unknown sagde ...

Det lyder da ikke helt tosset!

maddy1@live.dk
Maiken

AnetteA sagde ...

Jo tak ;)

anetteand86@gmail.com

mariekirstine sagde ...

Det ville være dejlig med lidt flere kanaler herude på landet ;-)
marielindegaard@hotmail.com

Unknown sagde ...

Tæl endelig mig med, ikke at jeg er typen der falder i spontant i søvn, Det vil falde i så fin jord herhjemme...

Visse-Vasse sagde ...

Ej hvor fedt!! Jeg falder altid i søvn og misser slutningen af filmen.... Det ville passe mig glimrende at se den færdig dagen efter :0)
signej@hotmail.com

Unknown sagde ...

Ej hvor er det en fed mulighed! Den hopper jeg lige med på (:

Vippas mor sagde ...

Ja tak!
Efter vi har fået Waoo! Kan jeg ikke se Viasat programmer :(
Ekkir84@hotmail.com

Onkel Anne sagde ...

Hov her var der da lige en skøn gevinst til mig! ;-)

Finurligheden sagde ...

Iih, det gider jeg da virkeligt godt:-)

Stina sagde ...

Det kunne vi godt bruge

Stina sagde ...

Det kunne vi godt bruge

Cæcilie sagde ...

Se dét er en fed gave! Savner dansk tv!

Mesu sagde ...

Det vil jeg da vældig gerne prøve:-)

Kh. Mette (mette.suberling@gmail.com)

Anonym sagde ...

øj det vil jeg da gerne prøve
hiben@webspeed.dk
Hilsen Iben

Isabel sagde ...

Det gad jeg godt :-)
isaogungerne@gmail.com

Anonym sagde ...

uhhh lyder godt :-) det kunne vi rigtig godt tænke os og vinde herhjemme :-)

Sanni sagde ...

Ja tak! Det kunne være godt her til barsel :)

Mai-Britt sagde ...

Det vil være skønt.

Mvh
Maibritt
Maibrittnollin@gmail.com