søndag den 4. november 2012

En dejlig dejlig dag...

Jeg var så heldig at være inviteret hjem til søde Louise i går, sammen med en flok skønne skønne piger. 
Jeg var rigtig spændt på det, for jeg havde aldrig mødt nogle af dem før... Og hold da op - en dag, det var. Det var simpelthen bare så hyggeligt, snakken gik hele dagen og tiden fløj afsted og jeg håber virkelig, jeg får mulighed for at møde dem igen en dag. 

Louise og Julie havde slået sig sammen om at arrangere dagen og hold da op, et arbejde, de har lagt i det. De to har simpelthen tryllet den vildeste goodiebag sammen til os alle sammen - jeg er stadig helt overvældet over indholdet af den!

Indholdet af posen kommer i morgen - jeg mangler stadig at tage billeder af nogle af sagerne :)

Men her kan I se lidt billeder fra dagen. Jeg fik ikke taget ret mange - det glemte jeg helt midt i alt det hyggelige...



Lækre lækre flødeboller sponseret af Summerbird


goodies



Louises smukke stue






Tusinde tak for en skøn skøn dag, Louise, Julie, Jeanett, Anne, Dorte, Tina, Malene og Tine
  

6 kommentarer:

Louise sagde ...

Super dejlige billeder, du må stadig gerne sende... Jeg vil gerne gemme og mindes den her dag længe... Den var så go, og gik alt for hurtigt:-)

Mette/DigogMig sagde ...

Det ser så hyggeligt ud :) :)

Marlene sagde ...

Hvor ser det bare über-hyggeligt ud! Tror da vidst, at jeg skal prøve at være med til blog-træf. Det lyder simpelthen for hyggeligt :-)

Julie sagde ...

Det var skønt endelig at møde dig Betine:-) Du er sød:-)
Dejlige billeder af en dag som fløj alt for hurtigt afsted. Det må gøres igen ikk?

Christina sagde ...

Dejlige billeder :)

Unknown sagde ...

Tak for sidst, det var super hyggeligt at møde dig, jeg syntes vi havde nogle hyggelige timer sammen og vi fik da sludret lidt.
jeg håber jeg får muligheden for at mødes med dig igen en anden gang.