mandag den 26. november 2012

om noget spændende...

Ja, for mig er det i hvert fald det... SPÆNDENDE!

I morgen afleverer jeg nemlig denne bunke jerseykjoler/bluser i den fineste lille butik her i min by. 





Jeg er rigtig spændt på det - og lidt temmelig nervøs... 
Og meget beæret.
Hvis du kommer forbi Skibhusvej, så kig ind i Stilia!  

Det er den fineste butik, er det! (snart med nullergøj-tøj) (gisp).

Det er selvfølgelig stadig muligt at bestille kjolerne her på bloggen - kig i den lille biks, hvis det frister :)

19 kommentarer:

Linsens sagde ...

Hvor spændende!
Nu fik jeg jo lige kort nærstuderet især dine bluser i lørdags og de er jo vildt lækre så du har intet at være nervøs for;-)

Kh Line

Katrine Louise sagde ...

Ihh.. Sikke nogle lækre kjoler: Er fuldstændig pjattet med dem med bambierne.. De skal nok hurtigt få ben at gå på.. :)

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Det er SÅ sejt gået - tillykke med det og jeg er helt sikker på, at du får solgt hver og én :-)

Line / Karh Kreation sagde ...

Hvor er det spændende. Og nogle vildt lækre ting du laver. Pøj pøj med det.
Kh Line

Maria på Abeslottet sagde ...

Hvor er det bare sejt Betine - godt gået!
Ærgeligt jeg ikke liiiiiiiiiiige bor på Fyn, men må i stedet glædes over den kjole jeg allerede har bestilt af dig :o)

Unknown sagde ...

Hvor ser de fine ud og hvor spændende for dig. Held og lykke med det hele. Det skal nok hurtigt blive solgt er jeg sikker på. Håber du er forberedt på flere bestillinger.

Pernille sagde ...

Hvor er du sej, Betine! Men dine kjoler er virkelig også SÅ fine! De skal nok falde i god jord hos kunderne :o) Held og lykke med salget!
Kh Pernille

Snullemor sagde ...

Stort tillykke... det ser bare helt fantastisk ud : )

betine sagde ...

TUSINDE TAK for alle jeres søde kommentarer!

Bodil (200procent) sagde ...

Hvor er det altså bare spændende, Betine! Og jeg kan altså kun tilslutte mig de andres rosende ord efter at have nærstuderet dine lækre kreationer i lørdags! You rock! Held og lykke!!

Unknown sagde ...

Hvor fedt!!!
Elsker den butik, der er så mange fine varer! Og dine gør det da kun bedre!

Christina / KreaVilla sagde ...

Hej Betine - hopper med på bølgen med at det er nogle fede ting du laver. Faktisk vil jeg høre om du har/kan lave en rød kjole med de hvide hjerter i str.92?

Christina / KreaVilla sagde ...

Og så tilmelder jeg mig også lige svar på denne tråd. :-)

heidi sagde ...

Det ER sgu da spændende! Skidegodt gået, du :o)

betine sagde ...

Hvor er I altså søde :) Tuuusinde tak!

Christina... Jeg har 1 tilbage i 92 - du siger bare til hvis den skal hjem til dig :)

Jane sagde ...

Lækre kjoler , de går da helt sikkert som varmt brød;0)
Stort skulderklap, kan godt forstå du er stolt og spændt
Kh Jane

Laila sagde ...

Aj, hvor fedt, Betine - og super ærgerligt for mig, at min pige er en str. 122, for den røde hjertekjole med grå detaljer er altså bare så sød :-)

det ALLERBEDSTE... sagde ...

Hold op, sikke nogle lækre bluser og kjoler! Er sikker på de bliver taget godt imod, glæder mig til at høre mere:0)
Hvis du har tid og lyst kan du kigge forbi min blog:0)
Kh. Louise

FamilienDanmark sagde ...

Som i Skibhusvej i Odense?! For så vil jeg da helt sikkert kigge forbi - det er de fineste bluser jeg længe har set! Absolut en mulig julegave til min søn (pokkers også, at han hader bløde pakker :-)