tirsdag den 5. november 2013

Dejlig pakke...




Noget af det, der også er rigtig dejligt ved babyer er, at der for det meste følger en masse skønne gaver med fra familie og venner.
Denne gang har vi været heldige oven i købet at få en rigtig fin barselskurv fra Libero
Jeg har været medlem af Liberos babyklub lige siden jeg fik Vigga. 
Jeg synes det er et rigtig godt forum, hvis man lige har et eller andet spørgsmål - og så kan jeg meget godt lide at der kommer mails ind i mellem, der lige præcis passer til min babys udviklingstrin - også selvom jeg er en "garvet" 4. gangs mor OG vuggestuepædagog og har masser af baby/børneviden...
Kurven er fyldt med alt godt til mor og baby - ammeindlæg, engangspuslemåtter, poser til bleer, vådservietter, engangshagesmække - lige noget til at putte i min puslebox. 


Ham, den lille lækre her har rundet de 4,5 uger... Det går altså ALT for stærkt... Han er så småt begyndt at være mere opmærksom - og fik i morges øje på den lille sol, der hang over hans hoved. Så fik de sig lige en sludder.

Pusleboxen kommer der mere om inden så længe - det er jo "sy til din baby-måned" 




1 kommentar:

Anette sagde ...

Årh- det er da en dejlig gave, lige til at komme i gang på:)

Er også rigtig glad for Libero - klubben og lige en mail en gang imellem, men ikke hele tiden....