lørdag den 1. juni 2013

lækre lørdag...

Arhmen altså... Findes de bedre? 
Sådan nogle sprøde, lækre sommerlørdage. 
Vores her i det lille gule har i hvert fald været lige som den skulle! Skøn og dejlig og varm. 
Hej juni, siger vi bare!

Vi har lavet alt og ingenting - og egentlig ret meget. 
Endnu en japaner har været igennem maskinen, denne gang gik det meeeeget bedre. Heldigvis - for jeg klippede i det smukke Liberty, jeg havde købt til formålet.



 Vigga og jeg har været til havnekulturfestival og købt fine print. Og gave til babymus, der skal døbes i morgen... Nårh ja - og lidt nyt til alle ungerne, så de kan være fine til festen.



Vi har hygget i haven, spist kager og hjemmelavede sandwiches, pakket gaver ind, lavet bål og ristet skumfiduser. 





(solcreme er godt. MEGET solcreme er MEGET godt!)







Der er blevet gynget, soppet, hoppet og grinet og jeg stornød en Pelle, som dansede rundt og sang "Jeg er SÅÅÅÅÅ glad i dag". 

Det er som om sommerferien kan mærkes lidt allerede!

9 kommentarer:

Maj sagde ...

Herlige billeder af en skøn dag!
Og smuk, klassisk kjole <3.

BeaSilkeDesign sagde ...

Hvor er den bare blevet flot kjolen og nej sådan dage findes ikke bedre:)

Søster Æblekind sagde ...

Første sommerdag, og så sommer agtig som det kan blive. Er vild med kjolen i liberty - og ungernes sommersmil:)

Carina sagde ...

Skøn kjole :) Hvor stammer opskriften fra?

Anita sagde ...

Dejlige sommerbilleder :)
Hvor er kjolen flot, det småblomstrede liberty passer perfekt til modellen.

Unknown sagde ...

Meeegaaaaa hyggelig lørdag! Jeg fik ikke A med på Fyn-plakaten...øv!

betine sagde ...

Mai - Tak :) Det var bare en skøn dag!

Beasilkedesign - Tak :) Nej, det gør de bare ikke!

Mette - Ja, det var skønno! Håber også I nød den, jeg kunne lige se at musen skal opereres igen... Må have update snart!

Carina - Tak :) Den er fra en japansk sybog.

Anita - Tak :) Ja, det stof er altså virkelig fint!

Tina - Ja, den var deeeejlig :) Jeg spurgte slet ikke M om hvad han synes om plakaten... Tøhø!

Annchen sagde ...

HVor lyder det som en skøn weekend..:) Kjolen er så fin...
Jeg har 3 fridage i kommende uge og selvom rettebunken er tårnhøj, har jeg lovet mig selv at bruge én af dem på syning;) Måske endda en kjole mere i samme mønster som denne...
Kh Anne

Trine sagde ...

Hej. Vil du ligge et billed af forsiden på den japanske sybog? Jeg kan nemlig ikke finde den med kjolen i....evt et link???;-)