tirsdag den 30. august 2011

shuuum shuum shopping...

Nårh ja altså... Nogle gange går det lidt stærkt, men hvad pokker - sikke meget, der kan nåes så!  Jeg nåede fx. liiiige et smut i søstrenes butik på vej hjem fra arbejde (havde fri kl 17, de lukker 17.30... og der er alligevel lige transport og sådan, men... Godt så) 


Det var nok meget heldigt jeg ikke havde mere tid, for... for pokker da - der var maaange lækkerheder, og mon ikke jeg havde spottet flere hvis bare de holdt lidt længere åbent??? (og hvis ikke min samvittighed bliver kulsort over at være der i stedet for at køre direkte hjem til mine 3 små forsømte vidunderlinger) 


Jeg fik raget et par stykker af de dersens temmelig omtalte hvide procelænskrukker med bambuslåg til mig... Lur mig om ikke de snart får lidt fint papir på toppen! 


Og tænk engang... de har altså de FINESTE lysestager...  Og vaser, perler og papir... men det har jeg ikke taget billeder af...





Da jeg så endelig kom hjem, var der nyt stof i postkassen... Jeg synes de der elefanter er ret skønne... 

I øvrigt havde jeg 4 VIGTIGE beskeder på min telefon, da jeg fik kigget på den over middag... Gad vide hvordan man opprioriterer sine beskeder til at være vigtige??  Nå, men... Det var så Vigga, som havde sneget mit telefonnummer med i fritter og som så lige synes at så kunne hun ligeså godt lige ringe og lave en legeaftale, selv!  Så er man altså 7 år, hva???!!! Jeg siger jer, det var nogle LAAANGE beskeder :) 

4 kommentarer:

MusseOlsenJensen sagde ...

Det er fantastisk så mange fede ting man kan købe hos Søstrene Grene, jeg ville sådan ønske de åbnede en webshop eller endnu bedre, en butik på Bornholm!

heidi sagde ...

Lækre sager! Jeg skal vist et smut forbi dem, inden så længe..

Rebekka sagde ...

Er heldigvis (så vidt jeg ved) ikke en søstrene grene i nærheden af mig, for ellers ville budgettet nok ikke hænge sammen. Der sniger sig altid en, to, tre ekstra ting med hjem, for det koster nærmest ingen ting, og man har jo altid brug for en ekstra dims ;-)
Jeg er ret pjattet med u-båds stoffet, har det selv i gult, og overvejer om det burdes anskaffes i andre farver - det røde er ret skønt.

Ha' en dejlig aften

Malene sagde ...

Ja, man går virkelig aldrig tomhændet ud fra Søstrene:) Jeg fortryder jeg ikke købte de blå stager med hjem sidst jeg var der (der er nemlig ingen Søstrene butik i nærheden af mig), men jeg håber de stadig har dem, når jeg kommer derop næste gang. De nederste stager og keramikkrukkerne med trælåg fik jeg hamstret:)