fredag den 5. august 2011

det er midnat nu i europa

Burde egentlig gå i seng og være frisk til arbejde i morgen... Men jeg trænger bare sådan til lige at sidde her - helt alene og lige så stille og lade tankerne flyve lige hvorhen de vil, mens alle de andre sover.  Det har været en hektisk uge - med meget lidt tid til andet end arbejde. Jeg glæder mig til weekend og til bare at slappe af (så godt det nu lader sig gøre med 3 børn på matriklen)... Så nu sidder jeg bare her i min sofa og surfer, mens itunes downloader noget bon jovi til mig. Det er alt for længe siden jeg har haft hans sprøde stemme i ørerne...  
Nå, men... Jeg var lige en tur ovre på det der Pinterest, på min surftur... Se lige her hvad jeg fandt - det er da skønt!  :) 
          
                              sov godt!

Ingen kommentarer: